فیلم کامل کنسرت گروه ماکان در ۲۳ بهمن / کنسرت پشیمان گریها امیر مقاره – بازیگرها ⭐️

کامل کنسرت گروه ماکان در 23 بهمن کنسرت

کنسرت ماکان بند دیروز در برج میلاد برگزار شد که جنجال زیادی به پا کرد. امیر مقاره و رهام هادیان از خوانندگان گروه ماکان در این کنسرت سعی کردند آهنگ های غمگینی بخوانند تا کمتر از برگزاری کنسرت انتقاد کنند.

امیر ماگارا هنگام خواندن آهنگ های مختلف گریه کرد و طرفدارانش را نیز به گریه انداخت.

برخی رسانه ها مدعی هستند گریه آنها فقط برای جلوگیری از انتقاد و حمله کاربران شبکه های اجتماعی بوده است که به خاطر اجرای کنسرت به آنها حمله نکرده اند.

در روزهای گذشته هر خواننده ای که کنسرت برگزار می کرد مورد هجوم رسانه ها و کاربران ضد انقلاب قرار می گرفت تا به امروز گروه ماکان تصمیم گرفتند در کنسرت خود از آهنگ های شاد استفاده نکنند و به جای آن آهنگ های غمگین بخوانند. برخی از کاربران در این مورد صحبت می کنند. طوری کنسرت نوشتند که انگار ماکان بند کنسرت تشییع جنازه گذاشته بودند، چون در این کنسرت همه گریه می کردند.

همچنین ببینید:

  • ویدیویی از خوانندگی پسر طرفدار امیر مقاره در کنسرت که بهتر از خود امیر مقاره می خواند
  • فیلم کامل امیر مقاره در کنسرت گریه کرد و دلیل گریه او چه بود؟
  • فیلم کامل رفتار مینا وحید در کنسرت ماکان بند که جنجالی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه از هفته گذشته فعالیت های موسیقی را از سر گرفته ایم، گفت: سایت فروش بلیت در این حوزه فعال شده و در حال فروش بلیت کنسرت های مختلف هستند که با استقبال خوبی مواجه شده است.

فیلم کامل کنسرت ماکان بند در 23 بهمن / گریها امیر مقاره برای اولین بار در شعبونه مراسم تشییع را اجرا کرد ⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.