لعنت به آخرین لحظه

4322 Page 8 Image 0007

اینتعداد زیادی از یاک های ایرانی، بازگشت غافلگیر کننده انگلیسیآنها بودند!

ایده آل امروز – رها میری: تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در حالی گل اول را در دقیقه 63 به ثمر رساند که با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف سرشناس خود (انگلیس) پیروز شده بود و بار دیگر دنیای فوتبال را شگفت زده کرد. تساوی باعث صعود جوانان ایرانی می شد تا اینکه در دقیقه 89 گل دوم را به ثمر رساندند، این در حالی بود که افت جسمانی در بین نوجوانان ایرانی کاملا مشهود بود و باران به آن دامن می زد. اما در حالی که ایرانی ها با کامبک 3-2 جهان را شوکه کرده بودند، این بار با کامبک انگلیسی زبان ها ناکام ماندند و مسابقه را باختند. تک گل ایران را ابوالفضل زمانی در دقیقه 31 بعد از یک ضربه کرنر به ثمر رساند.

از سوی دیگر ریس دنی (63) و آندالا (90) گل های انگلیس را به ثمر رساندند. حالا همه منتظر سومین بازی هستند که مقابل جوانان کالدونیا برگزار می شود که در دو بازی قبلی خود علاوه بر دو تیم ملی برزیل و انگلیس در یک روز (جمعه آبان) 19 گل به انگلیس و برزیل زده اند. . 26 ساعت 15:30) و در صورت پیروزی این تیم، ایران 6 امتیازی می شود و با تساوی در همان دیدار یا با پیروزی انگلیس به مرحله بعد صعود می کند.

حسین عبدی مربی تیم زیر 17 سال درباره این دیدار گفت: انگلیس دو گل با شانس به ثمر رساند البته قهرمان جهان شد اما ما از حریف نترسیدیم و بهانه ام این بود که می توانستیم برنده شویم. بازی و باید انجامش میدادیم بابت این ناکامی از مردم عذرخواهی می کنم بعد از گل زدن دنبال مدیریت بازی بودیم انگلیس هزار پاس داد اهمیتی ندادیم متاسفانه بارون زیاد بارید و ما کار سخت شد بعد از اولین بازی با برزیل، ما با انگلیس دو روز ریکاوری بازی کردیم، دوست دارم ابتدا با نیوکالدونیا بازی کنیم و بعد به بازی با انگلیس فکر کنیم، باران به انگلیس کمک کرد همانطور که آنها به بازی کردن عادت کرده اند. امیدوارم بتوانیم در جلسه بعدی آن را جبران کنیم و به آنچه مردم شایسته آن هستند برسیم.»

پست لعنت به لحظه آخر برای اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.