لپ تاپ جدید لنوو با نام IdeaPad Pro 5i معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت] – بارها و بارها

Lenovo Ideapad Pro 5i

لپ تاپ جدید لنوو با نام IdeaPad Pro 5i معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

لپ تاپ جدید لنوو با پردازنده های قدرتمند جدید اینتل به طور رسمی در هند عرضه شد. مدل مورد بحث که IdeaPad Pro 5i نام دارد در دسامبر 2023 عرضه شد، البته نسخه هندی آن با مشخصات به روز شده ای مانند پردازنده سری Core Ultra اینتل عرضه شد.با توجه به مشخصات منتشر شده لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad Pro 5i، این دستگاه برای گروه‌های متنوعی از افراد مانند نقاشان، گرافیست‌ها، فیلم‌سازان، عکاسان، طراحان صدا، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و هرکسی که به یک دستگاه قدرتمند و همه‌کاره نیاز دارد، طراحی شده است. . برای بررسی مشخصات این محصول با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های اپل 2024
  • بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024
  • بهترین لپ تاپ های Dell در سال 2024

مشخصات لپ تاپ Lenovo IdeaPad Pro 5i

لپ تاپ جدید لنوو دارای صفحه نمایش 14 اینچی OLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتز، طیف رنگی 100% DCI-P3 و وضوح 2.8K را ارائه می دهد.

این پنل همچنین دارای گواهینامه TUV EyeSafe است. و از Dolby Atmos پشتیبانی می کند. لپ تاپ جدید لنوو از پردازنده Intel Core Ultra 9 185H استفاده می کند که با حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی همراه است.

لپ تاپ جدید Lenovo IdeaPad Pro 5i از یک باتری بزرگ با ظرفیت 84 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود که از شارژ سریع پشتیبانی می کند. این یک باتری بزرگ است که شاید در برخی بهترین لپ تاپ های لنوو 2024 تنها با 15 دقیقه شارژ می تواند تا سه ساعت روشن بماند.

لنوو در تولید محصول جدید خود بر عدم محدودیت بهره وری کاربر تمرکز کرده و ظرفیت خنک کننده تا 115 وات TDP را در نظر گرفته است. همچنین لپ‌تاپ جدید لنوو با نام IdeaPad Pro 5i که احتمالا در آن عرضه می‌شود بهترین لپ تاپ های سال 2024 این دستگاه به عنوان سازگار با استاندارد نظامی MIL-STD-810H درج خواهد شد و وزن 1.46 کیلوگرمی آن را به یک محصول قابل حمل چند منظوره تبدیل کرده است.

قیمت و در دسترس بودن

لنوو لپ‌تاپ سازنده IdeaPad Pro 5i را در هند با رنگ خاکستری قطبی با قیمت 109990 روپیه عرضه کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های ایسر 2024
  • بهترین لپ تاپ های MSI در سال 2024
  • بهترین لپ تاپ های سامسونگ 2024
  • بهترین لپ تاپ های هیبریدی سال 2024

منبع: گجت ها

لپ تاپ جدید لنوو با نام IdeaPad Pro 5i معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.