رندرهای تلفن هوشمند Polestar منتشر شد [+مشخصات و تصاویر] – بارها و بارها

gsmarena 001 25

رندرهای تلفن هوشمند Polestar منتشر شد [+مشخصات و تصاویر] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت Polestar به تازگی اولین گوشی هوشمند خود را با نام Polestar Phone معرفی کرده است. حالا پس از مدتی نسخه های گوشی هوشمند Polestar ساخت شرکت چینی Meizu به بازار عرضه شده است. مهم ترین ویژگی این گوشی طراحی ناب اسکاندیناویایی آن است که سادگی و لوکسی بی نظیری دارد.طراحی اسکاندیناوی یک سبک طراحی است که از کشورهای اسکاندیناوی مانند دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند و ایسلند الهام گرفته شده است. این سبک طراحی که بر اصول سادگی، کمال گرایی، کاربردی بودن و استفاده از مصالح طبیعی تاکید دارد، عموماً شامل خطوط ساده، اشکال منحنی و ارزش های بارز معماری است. علاوه بر این از رنگ های قوی و طبیعی نیز در این سبک طزرهی استفاده شده است که نشانه ای از این سبک است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024

مشخصات و رندرهای تلفن هوشمند Polestar

اطلاعات منتشر شده از مشخصات و رندرهای گوشی هوشمند Polestar نشان می دهد که دستگاه مذکور دارای پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8، نمایشگر OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1368×3192 پیکسل است و حسگر اثر انگشت آن از نوع اولتراسونیک است. و در زیر قرار دارد صفحه نمایش داخلی است.

اولین گوشی Polestar مجهز به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است که فقط در برخی از آنها می توان با خیال راحت پیدا کرد. بهترین گوشی های سال 2024 وجود دارد.

دوربین های سه گانه باورنکردنی در پشت و جلوی این دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با OIS و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

رندرهای تلفن هوشمند Polestar

تلفن هوشمند Polestar از یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ معکوس 10 واتی تغذیه می کند بهترین گوشی های میان رده 2024 و حتی بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024 وجود دارد.

به تمام ویژگی های ذکر شده، گواهی IP68 اضافه شده است که به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. ناگفته نماند که Polestar Phone دارای ابعاد 164.98 x 74.42 x 7.98 میلی متر و وزنی در حدود 214 گرم است.

بزرگترین نقطه فروش این گوشی ارتباط نزدیک آن با خودروهای Polestar است. در حال حاضر این امکان فقط برای مدل Polestar 4 امکان پذیر است، علاوه بر این، این گوشی دارای سخت افزار UWB است، اما هنوز از آن پشتیبانی نمی شود.

رندرهای تلفن هوشمند Polestar منتشر شد

گفته می شود که این ویژگی ها بعداً از طریق به روز رسانی فعال سازی کلید دیجیتال خودرو فعال می شوند. علاوه بر این، عملکرد تصویربرداری تولید Smart Gallery، عملکرد ورود به کمک هوش مصنوعی و Polestar Link برای اتصال بلادرنگ با خودروهای دیگر به جز Polestar 4 نیز بعداً از طریق یک به‌روزرسانی فعال‌سازی در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

gsmarena

رندرهای تلفن هوشمند Polestar منتشر شد [+مشخصات و تصاویر] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.