ماجرای ازدواج فریمن خواننده راک ایرانی با منشی اول سفارت ایتالیا – بازیگرها ⭐️

ازدواج فریمن خواننده راک ایرانی با منشی اول سفارت

فریمن خواننده سبک راک ایرانی در اینستاگرام خود اعلام کرد که با یک زن ایتالیایی به نام یارا که منشی اول سفارت ایتالیا است ازدواج کرده است اما من در اینستاگرامش نوشتم که می دانم فلانی است. زندگی نیست خوب است و چه بدبختی هایی در کشور اتفاق افتاده است. و من خیلی کم هستم ولی میخواستم بگم با پایا ازدواج کردم و خیلی خوشحالم که زندگی مشترکمون رو شروع کردیم. و فارسی است

داستان ازدواج فریمن با یک زن ایتالیایی

فریمن نوشت:

اینجا بود، در 24 سپتامبر، در اقامتگاه سفیر ایتالیا، که فصل جدید زندگی من و یارا آغاز شد و با هم ازدواج کردیم. به سختی یک روز از ازدواجمان نگذشته بود که اتفاقات تلخ و ناگواری در کشور رخ داد که ما را هم مثل بقیه غمگین کرد. امروز در روز ولنتاین خواستم این پست را منتشر کنم و به شما بگویم که دوستتان دارم، به شما افتخار می کنم و خوشحالم که رنگ قلب ما و رنگ پرچم کشورهایمان یکی است.

فریمن در ادامه نوشت: با تشکر از سفیر محترم ایتالیا جناب آقای جوزپه پرونه و کنسول سابق سفارت ایتالیا خانم لورا رومانو که ما را با یارا در تماس قرار دادند.

ماجرای ازدواج فریمن خواننده راک ایرانی با منشی اول سفارت ایتالیا

زندگینامه

مرد آزاده متولد اسفند 1363 در تهران. خواننده این است. نام واقعی او مرد آزاده جبار نژاد فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است. روی سبک هایی مانند سنگ و با بلوز شروع شد اما از طریق بازار ایران به پاپ و هاوس رسید.

ماجرای ازدواج فریمن خواننده راک ایرانی با منشی اول سفارت ایتالیاماجرای ازدواج فریمن خواننده راک ایرانی با منشی اول سفارت ایتالیا

ماجرای ازدواج فریمن خواننده راک ایرانی با منشی اول سفارت ایتالیا + عکس اولین بار در شعبون ⭐️ پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.