فوری: تیپ جدید پژو ۲۰۷ با داشبورد پژو ۲۰۶ ارائه شد! [+جزئیات] – فیگر

Peugeot 207 2 780x470 1

مطلب فوری: تیپ جدید پژو 207 با داشبورد پژو 206 ارائه شد! [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

ماشین پژو 207 تیپ 5 ; گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد نسخه پایه و کم آپشن پژو 207 را با نام تیپ 5 روانه بازار کند.

با اطلاعیه توقف تولید پژو 206 مشخص شد که ایران خودرو می خواهد به نوعی این خودرو را در خط تولید خود نگه دارد. در زیر با مشخصات فنی و امکانات پژو 206 را تعویض کنید ملاقات خواهیم کرد.

ماشین پژو 207 تیپ 5

  • 207 تیپ 5 با داشبورد 206

به گزارش منابع خبری:

لیست مشخصات ایران خودرو پژو 207 تیپ 5 منتشر شده که نشان می دهد این خودرو از نظر فنی و طراحی بیرونی تفاوتی با سایر مدل های خود ندارد اما امکانات آن کاهش یافته و طراحان داشبورد پژو 206 را برای آن در نظر گرفته اند.

ماشین پژو 207 تیپ 5
تیپ 5 پژو 207

 

پژو 207 تیپ 5 مجهز به موتور TU5 است. این موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ، 105 اسب بخار قدرت با 142 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و گیربکس 5 سرعته دستی نیز همین قدرت را به چرخ های جلوی این هاچ بک می رساند. در 207 تیپ 5 ترمز دیسکی عقب وجود ندارد و این خودرو در این قسمت دارای ترمز کاپ است. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت است و در 11.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این هاچ بک 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

قالب داشبورد این خودرو با سایر مدل های خانواده پژو 207 متفاوت است و طراحان از الگوی داشبورد پژو 206 برای این خودرو استفاده کرده اند. همچنین این خودرو امکاناتی مانند کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، صفحه نمایش لمسی، کروز کنترل و دوربین دید عقب را ندارد.

بیشتر بخوانید:

  • ارائه آپشن کامل دنا پلاس ایران خودرو با نام جوانان! [+عکس]
  • آغاز پیش فروش 4 محصول ایران خودرو به صورت قرعه کشی
  • قطعه جنجالی کارگردان فیلم استاد به آیدین آغداشلو
  • پیش از معرفی فیلم استاد در جشنواره فیلم فجر
  • سکانس ثبت لحظه و زندانی کردن مردان در فیلم الافزار

مطلب فوری: تیپ جدید پژو 207 با داشبورد پژو 206 ارائه شد! [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.