ماجرای درخواست کمک مالی علی صبوری در اینستاگرام چه بود؟

درخواست کمک مالی علی صبوری در اینستاگرام چه بود؟.webp

علی صبوری یکی از بازیگران پدرخوانده در اینستاگرام برای پذیرفتن درخواست فالو کردن او در فضای مجازی از فالوورهایش 200 هزار تومان درخواست می کند.

ماجرای جنجالی علی صبوری برای کمک مالی

ماجرای جنجالی علی صبوری برای کمک مالی
ماجرای جنجالی علی صبوری برای کمک مالی

او اینگونه نوشت:

این یک صفحه جدید بسیار خصوصی برای کسانی است که واقعاً من را از ته قلب دوست دارند. هرکس بخواهد کارشناس شود می تواند 200 هزار تومان واریز کند. به مدت 6 ماه پست های جالبی را در صفحه خواهید دید.

نوعی حمایت از شماس، من می خواهم یک ماشین بخرم، حداقل واقعاً به آن نیاز دارم. 10000 نفر این سالها از من حمایت می کنند، 200 تومان مبلغ نیست، اما دانش شما هست. تحویل

ببینم پشت سرم چیه هرکی فالو کنه فالو میشه ابتدا کارهای اداری را انجام دهید. نفست گرم است

بیشتر بخوانید:

عدد دقیق عید فطر در شب یلدای ۱۴۰۲ چقدر است؟

بیوگرافی علی صبوری

علی صبوری متولد 3 شهریور 1371 در مشهد، بازیگر و کمدین، دانشجوی اخراجی اطلاعات، تئاتر را شروع کرد، سپس ساخت کلیپ های طنز را در اینستاگرام ادامه داد و با خنده اش به شهرت رسید. در سال 1379 وقتی 8 ساله بود پدرش ورشکست شد و به همین دلیل مدت ها خود را وقف فروش لباس در خیابان کرد اما وقتی پدرش شغل خود را به آهن فروشی صنعتی تغییر داد وضعیت مالی او بهتر شد. علی تنها یک برادر کوچکتر به نام آرمان دارد.

ماجرای درخواست کمک مالی علی صبوری در اینستاگرام چه بود؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.