متا نسخه بتای چت ربات هوش مصنوعی واتس اپ را ارائه کرده است

WhatsApp Logo 1200x675 1

مقاله متا نسخه بتای چت ربات هوش مصنوعی واتس اپ را ارائه کرده است اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به آخرین نسخه بتا پیام رسان خود، این ویژگی، وارد شوید چت ربات واتس اپ با هوش مصنوعی برای باز کردن هوش مصنوعی به پیام رسان های محبوب اضافه شده است.

واتس اپ در حال آماده سازی ویژگی های جدیدی برای پیام رسانی خود است که در آینده به آن اضافه خواهد شد. اما یکی از ویژگی های مهمی که می تواند تجربه استفاده از این پیام رسان را متحول کند، اضافه شدن قابلیت هاست. چت ربات واتس اپ با هوش مصنوعی در حال حاضر در مراحل آزمایشی است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • با ویژگی جدید امنیتی واتس اپ می توانید چت های خود را مخفی کنید
  • ارتباط صوتی با قابلیت چت گروهی WhatsApp آسان تر خواهد شد
  • هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. برای ChatGPT رقیب باید بیشتر منتظر بمانید.

چت ربات واتس اپ با هوش مصنوعی

در سپتامبر سال جاری، متا، مالک واتس اپ و اینستاگرام اعلام کرد که در آینده الف چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی به پلتفرم های خود اضافه می کند. اکنون در آخرین نسخه بتا پیام رسان واتس اپ، قابلیت چت ربات هوش مصنوعی واتس اپ اضافه شده و در حال آزمایش است. WhatsApp از زبان Llama 2 برای ارائه مکالمات روان و واقعی در این چت بات استفاده می کند. علاوه بر این، متا با مایکروسافت بینگ همکاری کرده است تا ربات چت هوش مصنوعی واتس اپ از این موتور جستجو برای رفع شبهات استفاده کند.

در آخرین نسخه بتا واتس اپ، یک میانبر (میانبر) در بالای آیکون چت در صفحه چت اضافه شده است که می توان از آن برای راه اندازی ربات واتس اپ AI و شروع چت با آن استفاده کرد. اضافه شدن این قابلیت و سهولت در استفاده، کار با واتس اپ را آسان کرده و در وقت و انرژی کاربران صرفه جویی می کند.

چت ربات واتس اپ با هوش مصنوعی
چت ربات واتس اپ با هوش مصنوعی

همانطور که گفته شد این قابلیت در نسخه بتا واتس اپ اضافه شده و افراد محدودی به آن دسترسی دارند. برای دسترسی به نسخه بتا واتس اپ لازم است از قبل ثبت نام کنید که در حال تکمیل است. اما عجله نکنید زیرا ظاهرا توسعه این چت بات در مرحله نهایی است و به زودی این عملکرد به نسخه عمومی واتس اپ اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • تیم هوش مصنوعی مسئول متا منحل شده است
  • هوش مصنوعی چیست؟ بررسی ویژگی های مثبت و منفی هوش مصنوعی
  • جنگنده های روسی سوخو ۷۵ به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد
  • سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی; ما بهترین ابزارهای تولید عکس را ارائه می دهیم.
  • پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است
  • ویژگی های AI ژنراتور موتور جستجوی گوگل؛ راه اندازی برای 120 کشور جدید.

نظر شما در مورد استخدام چت ربات واتس اپ با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله متا نسخه بتای چت ربات هوش مصنوعی واتس اپ را ارائه کرده است اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.