محبوبیت دوست یابی در اینستاگرام و فیسبوک؛ تبلیغات رابطه ای با کمک هوش مصنوعی – بازیگرها

دوست یابی در اینستاگرام و فیس بوک با کمک هوش مصنوعی

محبوبیت دوست یابی در اینستاگرام و فیسبوک؛ تبلیغات ارتباطی با کمک هوش مصنوعی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تحقیقات جدید نشان می دهد که در اینستاگرام و فیسبوک دوست شوید با کمک هوش مصنوعی به شدت در حال افزایش است و کاربران بیشتر به دوستی های مجازی علاقه مند شده اند. آیا هوش مصنوعی مقصر این روابط زودگذر است؟

متاکو که مالک شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام و پیام رسان های واتس اپ و فیسبوک مسنجر است، با فناوری هوش مصنوعی ارتباط دارد و تمامی پلتفرم های خود را به این فناوری پیشرفته مجهز کرده است. اگرچه حضور هوش مصنوعی در متاپتفرم هنوز خیلی قوی نیست تبلیغات دوستیابی در اینستاگرام و فیسبوک. که دو شبکه اجتماعی محبوب در جهان هستند، با کمک هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد هستند.

متا می داند که این تبلیغات خلاف قانون است، اما تا به امروز پاسخ خاصی از سوی هیچ کشوری به ویژه دولت آمریکا در این زمینه دریافت نکرده است. به نظر می رسد که رسانه های اجتماعی ناامن تر شده اند و برقراری ارتباط با آنها آسان تر شده است. حالا راه حل چیست؟ چرا متا گسترش دوستی های مجازی را متوقف نمی کند؟ تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

بیشتر بخوانید: 21 صفحه پربازدید اینستاگرام بسته شد. احکام حجاب به شبکه های اجتماعی هم رسید

گسترش دوستی در اینستاگرام و فیسبوک با کمک هوش مصنوعی

متا در تلاش است تا هوش مصنوعی را در فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ ادغام کند، اما اکنون مشخص شده است که نه تنها ویژگی های هوش مصنوعی این شرکت در تمام پلتفرم های آن گسترش یافته است، بلکه تبلیغات باز ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای دوستان مجازی در فیس بوک و اینستاگرام بسیار محبوب شده است.

جستجوهای Wired نشان می دهد که حداقل 29000 تبلیغ صریح دوست مجازی در متا پلتفرم ها ارسال شده است. این نشریه همچنین یک جستجوی متا تبلیغات انجام داد، که همه آگهی‌های روی پلتفرم‌های آنها، همه آگهی‌های منتشر شده در اتحادیه اروپا در سال گذشته، همه آگهی‌های ۷ سال گذشته مربوط به انتخابات، سیاست یا مسائل اجتماعی را نشان داد.

گسترش دوستی در اینستاگرام و فیسبوک با کمک هوش مصنوعی

این تبلیغات به وضوح قوانین محتوای تبلیغات بزرگسالان متا را نقض می کنند. بر اساس این قوانین، تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند تبلیغاتی را که حاوی محتوای مستهجن و بزرگسالان یا فعالیت‌های بیش از حد وسوسه‌انگیز یا تحریک‌آمیز جنسی هستند، تبلیغ کنند.

هرزنامه و هر چیزی که پلتفرم خدمات هرزنامه را در نظر می گیرد نیز در دستورالعمل های اینستاگرام و فیس بوک ممنوع است. این پلتفرم ها هر نوع اغواگری و حتی ایموجی های مرتبط با این موضوع را ممنوع کرده اند.

هنگامی که Wired در مورد 2700 تبلیغ فعال با هوش مصنوعی با متا تماس گرفت، سخنگوی شرکت گفت که این تبلیغات ممنوع هستند و در حال بررسی هستند. با وجود این، با گذشت چند روز از انتشار گزارش، هنوز هزاران نمونه از این دست وجود دارد تبلیغات در پلتفرم های متا فعال هستند

بیشتر بخوانید:

  • نوار جستجوی جدید اینستاگرام با هوش مصنوعی طراحی شده است
  • فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. جدول تعداد کاربران شبکه های اجتماعی
  • محدودیت های جدید اینستاگرام و فیسبوک برای نوجوانان
  • پیش بینی آرتروز زانو با کمک هوش مصنوعی 8 سال قبل از ظهور علائم!
  • اپراتور هوش مصنوعی آموزش خواهد دید. رتبه ایران از نظر دانش هوش مصنوعی چگونه است؟

نظر شما در مورد افزایش دوستیابی مجازی در شبکه های اجتماعی چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

محبوبیت دوست یابی در اینستاگرام و فیسبوک؛ تبلیغات ارتباطی با کمک هوش مصنوعی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.