مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و برنامه نویسی با جایزه ویژه بازیگرها برگزار می شود

مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و برنامه نویسی با جایزه ویژه بازیگرها برگزار می شود

مقاله مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و برنامه نویسی با جوایز ویژه در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری برگزار می شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و برنامه نویسی با جایزه ویژه انجام خواهد شد.

حمید ضرابی زاده رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در نشست خبری امروز در دفتر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از برگزاری مسابقات بین المللی برنامه نویسی و هوش مصنوعی خبر داد. . با جایزه ویژه 20 هزار تومانی.

بیشتر بخوانید: چگونه فناوری لیزر روند درمان سرطان را کنترل می کند [+ویدئو]

ضرابی زاده اعلام کرد: دانشگاه صنعتی شریف دو مسابقه مهم بین المللی در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه با هدف ارتقای توان علمی کشور، گسترش ارتباطات بین المللی، کسب مرجعیت علمی در منطقه، گسترش مهارت های حل مسئله و کار تیمی و ایجاد اشتغال برگزار می شود. “. فرصت ها.”

وی افزود: مسابقات دانشگاه صنعتی شریف در دو گروه برنامه نویسی و هوش مصنوعی برگزار می شود که مسابقه برنامه نویسی در سطح استانی، منطقه ای، کشوری و جهانی است و فراخوانی برای برگزاری مسابقات در سطح استانی در 10 استان داده ایم. و این مسابقه از فروردین 1403 آغاز خواهد شد.

مدیر دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: دانشگاه شریف در بخش علمی، طراحی سوالات و برگزاری دوره های آموزشی برای شرکت کنندگان و معاون علمی در مرحله اجرایی و تامین مالی جوایز کمک می کند. «در مسابقات استانی زمان برگزاری مسابقات در سطح کشور است. امیدواریم 2000 شرکت کننده در این سطح داشته باشیم و سپس مسابقات غرب آسیا برگزار شود.

وی درباره نحوه برگزاری این مسابقات توضیح داد: مسابقات انفرادی در رشته برنامه نویسی در 3 سطح مقدماتی، انتخابی و نهایی برگزار می شود که امیدواریم بین 5 تا 8 هزار شرکت کننده در این بخش داشته باشیم و فینال نیز در اواسط امسال برگزار می شود. پاییز سال آینده این مسابقه در نهایت 100 نفر برگزیده می شود که از این تعداد 60 سهمیه به شرکت کنندگان خارجی و 40 سهمیه به شرکت کنندگان ایرانی اختصاص داده ایم که برندگان این مسابقه 15 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

مدیر دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در پایان گفت: پیش بینی می کنیم در مرحله مقدماتی 400 تا 500 تیم حضور داشته باشند و 150 تیم به مرحله گزینش راه پیدا کنند و 10 تا 15 تیم انتخاب شوند. در مرحله نهایی تیم اول 20000 دلار، تیم دوم 10000 دلار و تیم سوم 5000 دلار دریافت خواهند کرد.

ادامه مطلب

  • آموزش پژوهشی یارانه ده با کد ملی
  • تست دامنه؛ ترازو برای مردم برای دریافت یارانه
  • وام 500 میلیونی به فناوران اعطا می شود
  • وام 200 میلیونی بانک ملت با سود 1 درصد [+شرایط و مهلت بازپرداخت]
  • اختصاص یارانه 600 هزار تا یک میلیون تومانی به طرح امنیت غذایی کودکان
  • الگوریتم های جدید آیا کامپیوترهای کوانتومی جایگزین کامپیوترهای کلاسیک خواهند شد؟ [+ ویدئو]

نظر شما در مورد مسابقات بین المللی هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اخبار روز را با ما به اشتراک بگذارید و دنبال کنید.

مقاله مسابقات بین المللی هوش مصنوعی و برنامه نویسی با جوایز ویژه در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری برگزار می شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.