مشخصات نسل دوم Qualcomm Snapdragon 4s قبل از عرضه به بیرون درز کرد – Tekrato

مشخصات نسل دوم Qualcomm Snapdragon 4s قبل از عرضه به بیرون درز کرد – Tekrato

پست مشخصات نسل دوم Qualcomm Snapdragon 4s قبل از عرضه به بیرون درز کرد، اولین بار در Tecrato – Life With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مشخصات نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 4s قبل از اعلام رسمی، توسط افشاگری به نام ایوان بلاس در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به بیرون درز کرد.

پردازنده ها کوالکام سری 4 آنها معمولاً برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت و ارزان رزرو می شوند. سال گذشته، این شرکت نسل دوم تراشه اسنپدراگون 4 را معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی خود با فرآیند تولید 4 نانومتری و پشتیبانی از رم و حافظه سریع‌تر بهبود یافته بود. حال گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این سازنده تراشه بزرگ در حال کار بر روی محصول دیگری به نام اسنپدراگون 4s Gen 2 است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • قرارداد جدید کوالکام و منچستریونایتد برای فصل 2024/2025 لیگ برتر انگلیس
  • کوالکام به دنبال راه حلی برای تسهیل به روز رسانی اندروید است
  • کوالکام تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس خود را با سریع ترین NPU لپ تاپ دنیا معرفی کرد
  • نتایج تست های مقایسه ای تراشه اگزینوس 1580 سامسونگ منتشر شد. 17 درصد بهبود نسبت به نسل قبل

مشخصات نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 4s

طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر اوان بلاس در شبکه اجتماعی نسل دوم اسنپدراگون 4s از نظر عملکرد، بین اسنپدراگون 4 نسل 1 و اسنپدراگون 4 نسل 2 خواهد بود. این تراشه فرآیند تولید 4 نانومتری و پیکربندی پردازنده مرکزی هشت هسته ای را حفظ می کند، اما در مقایسه با اسنپدراگون 4 نسل 2 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، کاهش جزئی سرعت (2.0 گیگاهرتز) اعمال شده است.

مشخصات نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 4s

با این حال، بزرگترین افت در پشتیبانی از صفحه نمایش رخ می دهد. در حالی که اسنپدراگون 4 نسل 2 از صفحه نمایش 120 هرتزی با وضوح فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. اسنپدراگون 4s نسل دوم محدود به صفحه نمایش 90 هرتز با وضوح Full HD+ است.

تفاوت دیگر در رم است. این تراشه جدید کوالکام بر خلاف برادران خود (دارای رم LPDDR5x) از رم LPDDR4x با حداکثر سرعت 2133 مگاهرتز پشتیبانی می کند. و چند وظیفه ای

با کمال تعجب، نسل دوم تراشه Qualcomm Snapdragon 4s همچنین از دوربین های 108 مگاپیکسلی پشتیبانی نمی کند. حتی یک تراشه سطح پایه مانند اسنپدراگون 4 نسل 1 نیز این ویژگی را ارائه می دهد، اما ظاهرا تراشه جدید کوالکام سنسورهای پایین تری را در اولویت قرار می دهد و این موضوع باعث کاهش کیفیت تصویر در گوشی های مجهز به آن می شود.

مشخصات نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 4s

بدون در نظر گرفتن تمام معایب آن، اسنپدراگون 4s نسل 2 یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای سازندگانی است که به دنبال ساخت گوشی های هوشمند 5G با هزینه کم هستند.

اما در هر صورت، کاهش نرخ به‌روزرسانی صفحه، پشتیبانی از رم LPDDR4x و قابلیت‌های دوربین می‌تواند منجر به مشکلات عملکرد و تجربه کاربر شود. هنوز مشخص نیست که کدام برندهای فعال در زمینه تولید گوشی از تراشه اسنپدراگون 4s Gen 2 در محصولات خود استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

  • نتایج بنچمارک نشان می دهد که تراشه جدید مدیاتک بهتر از اسنپدراگون 8s Gen 3 عمل می کند.
  • تراشه نسل سوم اسنپدراگون 7s کوالکام برای اولین بار در بنچمارک Geekbench ظاهر شد
  • نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام 30 درصد گرانتر از نسل سوم خواهد بود!
  • نسل سوم اسنپدراگون 6s تنها نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 695 است.
  • نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8 مجهز به پردازنده گرافیکی با معماری جدید و پیشرفته

نظر کاربران بازیگرها در مورد مشخصات نسل دوم اسنپدراگون 4s کوالکام چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

پست مشخصات نسل دوم Qualcomm Snapdragon 4s قبل از عرضه به بیرون درز کرد، اولین بار در Tecrato – Life With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.