معرفی نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس; همراه با هوش مصنوعی [+ویدئو] – بارها و بارها

download 7

معرفی نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس; همراه با هوش مصنوعی [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بوستون داینامیکس به تازگی نسخه جدید ربات انسان نما اطلس را ارائه کرده است. این ربات که دامنه حرکتی بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد، از قابلیت های هوش مصنوعی نیز بهره می برد. این نسخه جدید با مفاصل چرخشی طراحی شده است تا به راحتی کارهایی را انجام دهد که ممکن است خطرناک یا خسته کننده باشند.

بیشتر بخوانید: ببینید: Mendeebot می تواند به طور مستقل با انسان ها ارتباط برقرار کند [+ویدیو]

نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس

در بیانیه ای که توسط Boston Dynamics منتشر شد، این شرکت اعلام کرد: ما نسخه الکتریکی اطلس را طوری طراحی کردیم که بتواند با قدرت و چابکی بیشتری حرکت کند. فراتر از حد “. نداشتن حرکات انسانی و توانایی انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن».

در ویدیوی ارسال شده، اطلس ابتدا روی زمین دراز می کشد و سپس با یک حرکت ماهرانه از روی زمین بلند می شود. علاوه بر این، این ربات از قابلیت چرخش خود در یک نمایش کوتاه استفاده می کند و با انعطاف و چابکی تغییر جهت می دهد.

از نظر طراحی، نسخه جدید اطلس بیشتر شبیه انسان است، اما با اندام های بلندتر، پشت صاف تر، و چهره ای که با حلقه ای از نور به شکلی زیبا، اگر نگوییم زیباتر از قبل ظاهر می شود. علاوه بر این، این ربات دارای مجموعه ای از ابزارها نیز می باشد. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ویژگی ها و قابلیت های آن را بسیار بهبود بخشیده است.

بوستون داینامیکس اعلام کرده است که این نسخه جدید اطلس را در آینده نزدیک با گروهی از مشتریان منتخب آزمایش خواهد کرد که اولین آنها هیوندای خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین هوش مصنوعی رایگان
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل

معرفی نسخه جدید ربات انسان نمای اطلس; همراه با هوش مصنوعی [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.