معرفی و زمان پخش سریال ترکی در انتهای شب (Gecenin Ucunda)

Gecenin Ucunda pintatiTH e1671867596516

سریال در شب یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون است که با بازیگران معروف جذابش سعی در مخاطب دارد. این سریال یک سریال در ژانر درام، رمانتیک، توسط باریش ارچتین ارچتین آرچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین و ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین ارچتین در اینجا خبرهای سریال انتهای شب و اطلاعاتی را در قسمت اصلی سریال انتهای شب می‌خوانید.

کارگردان سریال در انتهای شب چه کسی است؟

سریال در انتهای شب توسط باریش ارچتین (Barış Erçetin) کارگردانی شده است.

خلاصه داستان سریال در انتهای شب و موضوع اصلی آن چیست؟

این سریال مورد دختری به نام ماجیده است که رشته روانشناسی تحصیل کرده و یک شرکت خصوصی در حال کار است.سریال ترکی ترکی “Gecenin Ucunda” یک داستان عشقی و ممنوعه ممنوعه بین ماجده و کاظم کاظم.

اسامی بازیگران سریال در انتهای شب چیست؟

نسلیهان آتاگول Neslihan Atagül ، کادیر دوعولو Kadir Doğulu ، سارپ لوندوعلو SVVENDOğLU SARP و… بازیگران سریال انتهای شب هستند.

مشخصات سریال در انتهای شب

نام سریال در انتهای شب
کارگردان باریش ارچتین (Barış Erçetin)
نویسندگان باشار باشاران (Başar Başaran) و امره اوزدور (Emre Özdür)
ژانر درام، رمانتیک
توزیع کننده شبکه استار تی وی
شرکت های سازنده TMC Film, Âlim Yapım

دانلود سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب هر سه شنبه ساعت 20:30 از شبکه Star TV پخش می شود.

لیست بازیگران سریال در انتهای شب

  • نسلیهان آتاگول در نقش ماجیده
  • کادیر دوغولو در نقش کاظم ایشیک
  • طوبی اونسال در نقش نرمین ایشیک
  • سارپ لوند اوغلو در نقش احمد ایشیک
  • زحل اولجای (Zuhal Olcay) در نقش برین ایشیک
  • اوزگه اوزدر (Özge Özder) در نقش سارا کوهن
  • برتان اصلی (Bertan Asllani) در نقش جهانگیر ایشیک
  • کان تاشانر (Kaan Taşaner) در نقش مرت اوندش
  • بستمسو اوزدمیر (Bestemsu Özdemir) در نقش سرا پکدمیر
  • خوب…

نسلیهان آتاگول و کادر دوغولو در سریال انتهای شب

معرفی سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب (Gecenin Ucunda) یکی از جدیدترین تلویزیون ترکیه که با جذابیت و جذابیت سعی در جذب مخاطب دارد. این سریال استانبول فیلمبرداری شده و برای اینکه به استانبول و خیابان‌هایبول علاقه دارند، منظره‌های زیبایی را به می‌گذارند. این سریال شبکه استار تی وی وی Star TV ترکیه پخش و هر چهارشنبه میزبان خانه‌های است و تا کنون از سایت معتبر IMDB از 10 امتیاز، امتیاز 5 را به خودش اختصاص داده است.

سریال از روی رمان نور در انتهای شب (Gecenin Ucundaki Işık) اثر فریده جلال (Peride Celal) اقتباس شد.

معرفی سریال در انتهای شب

داستان سریال در انتهای شب

این سریال مورد دختری به نام ماجیده در رشته روانشناسی تحصیلی در یک شرکت خصوصی در حال کار است. او با که به قمار مصرف زندگی دارد و سعی می کند با مشکلات مادرش این زمینه کنار بیاد باشد.

ماجیده از اینکه راضی نیست و بعد از مدت ها، با جسارت شغل را رها می کند و برای شرکت یک دوره درمانگری به استانبول میره. در راه به استانبول با مردی به نام احمد می‌کنه که خانواده ثروتمندی و در همان نگاه اول به علاقه‌مندی می‌شود، اما احمد از یک سری مشکلات روحی روحی و روانی روانی رنج رنج می‌برد.

تمام ماجیده را می‌کند تا از احمد دور بماند، اما نمی‌تواند این کار راد آن را انجام دهد. احمد همه او را تعقیب می‌کند، مخفیانه اعمال او را زیر نظر و سعی می‌کند قلب ماجیه را دست آورد. به نظر می رسد او بسیار مهربان و فهمیده است. با این، ماجیده نسبت به احمد احساسی و سعی می کند از دور بماند و می خواهد روی آموزشی خود تمرکز کند. او از تصادف محض با کاظم برادر بزرگ برخورد می کند و به طور غیرقابل جذب او می شود.

کاظیم ایسیک تاجر موفقی است که هر چه در زندگی خواهد داشت. او با نرمی که مشکلات روحی و روانی دارد ازدواج کرده است. کاظم مرد قوی ای است که همیشه مورد خیانت عزیزانش قرار می گیرد. او همیشه احساس می کند که تنهاست. وقتی کاظم برای اولین بار با ماجیده رو در رو می‌شود. در ضعیف ترین لحظه او را در کنار خود می توانم. او جذب پاکی و انرژی ماجیده می‌شود. با این حال، او می‌خواهد تمام تلاش خود را بکند تا او را از خانواده اش دور نگه دارد.

داستان سریال در انتهای شب

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال در انتهای شب

ژانر این مجموعه تلویزیونی درام و رمانتیک است. اگر سوال شما این است که سریال در انتهای شب چه روزهایی پخش می شود؟ باید بگوییم که این اثر هر سه شنبه ساعت 20:30 از شبکه Star TV پخش می شود. سریال از تاریخ 5 اکتبر 2022 (13 مهر 141) به روی رفت و تعداد سریال در انتهای شب قسمت 11 قسمت است.

تعداد قسمت ترکی در انتهای شب را تا 60 قسمت تخمین سریال به سریالی که آیا می در چند قسمت ابتدایی نظر مخاطبان مخاطبان را به خود جلب کند یا خیر.

سریال ترکی در انتهای شب

نقد و بررسی سریال در انتهای شب

سریال ترکی انتهای شب تازه پخش خود را کرده و در واقع نمی‌توانم با گذشت 11 قسمت آن را نقد کرد. اما به بررسی مختصر درباره سریال می‌پردازیم.

داستان عامه پسند

آنطور که از داستان این مجموعه تلویزیونی پیداست با داستانی پرکشش روبه‌رو همستی. مخاطبان عمومی به داستان های ممنوعه یا همراه با بسیاری از واکنش های مثبت نشان میـ. می‌رسد. ولی لازم به ذکر است که تا بدینجای کار کلیشه اکثر آثار ترکیه را می‌توان دیر س.

نمایش از سریال در انتهای شب

بازیگران درخشان

بازیگران سریال Gecenin Ucunda هوشمند انتخاب شده‌اند. نسلیهان آتاگول با حضور موفق خود در عشق سیاه به خود می‌توان مخاطب جذد . . عوامل سریال به شدت برای انتخاب بازیگران توجه به خرج داده‌اند تا سریال در چشم باشد و.

سریال نمرات

با تمام این تفاسیر این اثر با 227 رای از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 5.1 از 10 را گرفت. از طرف دیگر 90 درصد کاربران گوگل سریال را پسندیده اند. این دقیقا همان اتفاقی است که در ابتدا به آن اشاره کرد. سریال پرکش و خوش آب و رنگ به نظر می رسد اما اسیر کلیشه شده است. البته هنوز مشخص نیست 11 قسمت چیزی بخواهیم با آن کل مجموعه تلویزیونی قضاوت کنیم و احتمال پرمخاطب در انتهای شب بالا است.

بازیگران سریال در انتهای شب

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب

نسلیهان آتاگول در نقش ماجیده

نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül) بازیگر اهل ترکیه در تاریخ 20 اوت 1992 (29 مرداد 1371) به دنیا آمد. مادر او بلاروسی تبار و پدرش از گرجی های قفقاز بود. او بازیگری از سال 2005 و با تلویزیون شروع کرد و سپس در سریال برگ‌ریزان (Yaprak dökümü) برای اولین بار دیده شد. سپس فیلم عشق اول (İlk Aşk) این بازیگر را صاحب جوایز ارزنده کرد. اما این عشق سیاه بود که آتاگول را شهرت و محبوبیت رساند و سریال دختر سفیر جایگاه او را در حرفه‌اش تثبیت کرد. در سال 2020 شروع به تاسیس یک نشریه اینترنتی کرد و در سریال ترکی در انتهای شب.

نسلیهان آتاگول در نقش ماجیده

کادیر دوغلو در نقش کاظم ایشیک

کادیر دوغلو (Kadir Doğulu) بازیگر و مدل اهل ترکیه متولد 19 آوریل 1982 (30 فروردین 1361) است. او کار را با بازی در سریال راز کوچک راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز کوچک بازیگری پیشنهادهای پیشنهادهای پیشنهادها و و سپس راز راز راز راز راز راز راز راز راز راز کوچک کوچک پس از آن و سپس و سپس و سپس معروفترین آثار او سریالهای عشق واژگون و ماه پیکر بودند. کادیر دوغلو در سریال فاتح حربیه (Fatih Harbiye) با نسلیهان آتاگول هم‌بازی بوده و هم‌مسساکن و. این بازیگر 10 سریال و فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد و در سریال سریال سریال سریال سریال به ایفای نقش اول مرد می‌پردازد در و و و و و و و و و و و.

کادیر دوغولو در نقش کاظم ایشیک

طوبی اونسال در نقش نرمین ایشیک

طوبا اونسال (Tuba Ünsal) بازیگر اهل ترکیه در تاریخ 7 دسامبر 1981 (16 آذر 1360) به دنیا آمد. او اصالتی یونانی، بلغاری و رومانیایی دارد. این بازیگر خود را از مدلینگ شروع کرد و سپس پیشنهادهای بازیگری او زیاد شد. طوبا اونسال آخرا با سریال عشق 101 (Aşk 101) دیده شد. او 25 سریال و 18 فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد. او در سریال انتهای شب نقش نرمین همسر کاظم را ایفا می‌کند.

طوبی اونسال در نقش نرمین ایشیک

سارپ لوند اوغلو در نقش احمد ایشیک

سارپ لوند اوغلو (Sarp Levendoğlu) متولد 25 دسامبر 1981 (4 دی 1360) است. او به دلیل خواهرزاده کارگردان معروف مصطفی آتیوکلار (Mustafa Altıoklar) است، وارد عرصه باز است. سریال کوچیک باعث دیده شدن سارپ لوند اوغلو شد و سپس آثاری مانند جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو به عنوان مثال به عنوان مثال به عنوان مثال به عنوان مثال به عنوان مثال به عنوان مثال به عنوان مثال جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو. جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو جنگجو همچون همچون همچون همچون همچون همچون همچون همچون همچون آثاری آثاری آثاری سپس سپس سپس سپس سپس و و و شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو.

سارپ لوند اوغلو در نقش احمد ایشیک

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.