معرفی کادر دوغلو همسر نسلیهان آتاگول بازیگر معروف ترک

معرفی کادر دوغلو همسر نسلیهان آتاگول بازیگر معروف ترک

در این بخش بیوگرافی کادر دوغلو از بازیگران مرد معروف ترکیه را مرور میکنیم. بیوگرافی کاد مدل و بازیگر معروف ترک که علاوه بر این برای حضور در های موفقی مانند وصلت، فاتح، ماه پیکر و… شناخته شده است، بسیاری از او را به عنوان همسر معروف ترک نسلیهان نیز می شناسند، به زندگی و هنری می پردازند. او با عکس های او و خانواده اش را میبینیم از 0 تا 100 با بیوگرافی کادر دوغلو آشنا میشویم. در ادامه با اندلرن همراه باشید.

کادیر دوغلو چند سال سن دارد؟

کادیر دوغلو زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ است و ۴۰ سال سن دارد.

کادیر دوغلو فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

کادیر دوغلو فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرد.

همسر معروف کادر دوغلو کیست؟

کادیر دوغلو با نسلیهان آتاگول در سال ۲۰۱۶ ازدواج کرده است.

خلاصه بیوگرافی کادر دوغلو

نام اصلی عبدالکریم کادیر دوغلو (Abdulkadir Doğulu)
نام هنری کادر دوغلو
تاریخ تولد ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ (۴۰ سال)
محل تولد مرسین، ترکیه
تحصیلات لیسانس رشته علوم غذایی
پیشه بازیگر
سالهای فعالیت ۲۰۱۰–اکنون
همسر نسلیهان آتاگول (ا. ۲۰۱۶)
قد 182 سانتیمتر

بیوگرافی کادر دوغلو

کادیر دوغلو نام کامل عبدالکریم کادیر دوغلو (Abdulkadir Doğulu) متولد ۱۹ سال ۱۹۸۲ در شهر مرسین- ترکیه است.

فارغ التحصیل رشته علوم غذایی از دانشگاه اوکان استانبول باشد که فعالیت خود را یک آشپز شروع کرد تا اینکه بازیگری وارد شد.

علایق کادر دوغولو

کادر طرفدار تیم فنرباعچه است. او به تئاتر، ورزش و موتور سواری بسیار علاقه مند است.

بیوگرافی خانواده کادر دوغلو

در بیوگرافی دوغلو درباره ی خانواده اش آمده است: فرزند دوم است و یک برادر و سه خواهر کوچکتر از وضعیت مالی بسیار خوبی که نمی تواند داشته باشد و والدینش باید به سختی کار می کند تا از مخارجشان بربیایند و بنابراین باید خود را نیز به آن برسانید. سخت کوشی بیشتر می کنند. کادیر در سال های دوره راهنمایی و دبیرستان خود را از جاها گرفته تا اپراتوری کار کرده است و بزرگش اولین کسی بود که از شهر زادگاهشان به استانبول استانبول مهاجرت کرد و سپس بقیه افراد نیز تصمیم گرفتند در پایتخت ترکیه ترکیه ترکیه. بعداً او شروع به دریافت پیشنهادات بازیگری کرد.

برادر کادیر به نام کمال موسیقیدان، عکاس، طراح و آرایشگر است که خواننده های معروف و سر شناس هانده اینر، صدا سایان، سیلا، کوتسی، گوکان گوکان اوزن، نیل کاراابراهیم اوغلو اوغلو و آکالین آکالین همکاری داشته اند.

کادیر دوغولو و برادرش کمال دوغولو
کادیر دوغولو و برادرش کمال دوغولو

طبق گفته های او مدتی بعد از آمدن به استانبول شده و وسایل خود را جمع کرده تا به شهرش بازگردد پس از فکر کردن با خود گفته اگر برگردم شغل مناسبی برای پیدا نخواهم کرد و به این ترتیب در استانبول ماندگار ماندگار شد.

البته کادیر هم ارادت خاص به شهر زادگاهش مرسین است که یک شهر ساحلی با نمایش آرامشبخش است و از خیلی از ویژگی های شخصیتی او از همانجا نشات گرفته شده است.

او در ای گفته بود در کودکی رویای نداشتم و در عوض به عنوان سرآشپزی و رستوران داری علاقه داشت چراکه می تواند دستمزد ثابتی داشته باشد. طبق آنچه بیوگرافی کادیر دوغلو می خوانیم، حتی زمانی در حوزه گردشگری یک هتل به کار بود. ولی پس از مدتی ، شرکت های مدلینگ به توجه نشان داده و یا به عنوان مانکن فعالیت خود را در زمینه آغاز کرد و این اولین قدم برای نزدیک تر شدن به حرفه بازیگری بازیگری.

کادر دوغلو در ۱۷ سالگی
کادر دوغلو در ۱۷ سالگی

وی به توسط برادرش کمال دوغلو با خواننده ترک هانده اینر آشنا شد. مدت کوتاهی از این آشنایی وی در یکی از ویدیوهای هانده به نام «رومئو» ظاهر و پس از آن برای بازیگری دریافت کرد و اولین بار در سریال «اسرار کوچک کوچک کوچک کوچک در حقیقت نسخه سریال آمریکایی آمریکایی آمریکایی» کوچک کوچک کوچک کوچک کوچک کوچک کوچک کوچک کوچک کوچک اولین اولین اولین اولین اولین اولین” Gossip Girl

کادیر دوغلو و هانده اینر

ازدواج و وضعیت تاهل کادر دوغلو

بیشترین جستجوها بیوگرافی کادیر دوغلو درباره همسر ایشان که شما عزیزان می خواهید همسر ایشان را بدانید.

نام کادیر اولین بار مورد توجه رسانه قرار گرفت که شایعات رابطه یا با خواننده معروف ترک اینر بر سر زبان ها افتاد و طبق گفته برخی منابع آنها از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ ۲۰۱۰ رابطه رابطه.

رابطه اینر کادیر بسیار عاشقانه پیش می ر.فت تا که کادر مدیریت شرکت موسیقی را نیز بر سر گرفت به یکباره سال 2010 خبر جداییشان منتشر شد.

طبق گفته ی کادر، دلیل جدایی این دو خیانت هانده بوده است. در سال ۲۰۱۰ وارد رابطه با سینان شده است. این در حالی بوده که سینان نیز با خواننده ی ترک حادیثه دوست بوده است. حادیثه با شنیدن این خبر با کادیر تماس می گیرد تا از این موضوع مشخص شود. کادیر نیز در جواب چنین می گوید: «هانده با سینان رابطه دارد. به خاطر همین مرا ترک کرد.” طبق گفته رسانه ها کادر پس از این حدود ۱۷ کیلو لاغر شده ناراحتی زیادی را به خاطر خیانت هانده کرده است.

کادیر دوغلو در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۱۶ با ازدواج نسلیهان آتاگول کرد. این زوج در مجموعه فاتیح هاربیه در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند.

هنگام عقد و نسلیهان خبرنگاران از هانده ندند آیا حاضر است در جشن و آسلیهان آواز بخواند یا نه. وی در پاسخ چنین گفته بود :” کادیر هنوز هم برای من با ارزشه. کادیر و نسلیهان خیلی بهم میان و زوج خیلی دوست داشتنی ای هستن. براشون آرزوی خوشبختی میکنم. ”این‌نویسست هانده قبلاً به گزارش‌ها گفته بود برای همیشه به روی باز کرده‌ام و برای روز عروسیمان هیجان زده‌ام.

کادیر دوغلو و همسرش نسلیهان آتاگول
کادیر دوغلو و همسرش نسلیهان آتاگول

مصاحبه غافلگیرکننده با کادیر دوغلو و نسلیهان آتاگول

کادیر دوغلو تبلیغاتی برند پوشاک حاتم اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو اوغلو از شوهرش در فشن شو شو کالکشن پاییز پاییز و زمستان ۲۰۲۰/۲۰۲۱ این برند برند حضور پیدا می کند. پس از مراسم خبرنگاران در بیرون منتظر بیرون این زوج بودند تا آنها بیانیه انحصاری در مورد این مراسم بیان کنند و یا دست کم نسلیهان چنین تصوری می کنند!

ولی به سوالی در مورد این برند و یا محصولات آن، خبرنگاری از در مورد همبازی سابقش بورک اوزچویت پرسید و یک داستان قدیمی را زنده زنده. گزارشاتی وجود دارد که ادعا می کند نسبت به همسران عاشقانه همسرش با بورک در سریال کارا سودا که طی سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ پخش شد حسادت می کرد و حال خبرنگار در مقابل اوغلو در مورد اوزچویت اوزچویت سوال سوال سوال

خبرنگار بین المللیان پرسیدند: “اگر پیشنهادی برای دوباره شدن با بورک اوزچویت کنید، آیا می پذیرید؟” خانم آتاگول مشخص بود از شنیدن چنین سوالی نامرتبطی یک مراسم فشن غافلگیر شده است، جواب داد:

“شما چرا اینکار را می کنید آقایان؟” همسر او کادیر اوغلو در میان حرف او آمد و با خنده گفت: او از چنین سوالی می پرسد. سپس نسلیهان ادامه داد: «ما زیاد همدیگر را نمی بینیم، اگر این چیزی است که در موردش مسی! من واقعاً را دوست ندارم، سپس دوباره سؤالات همسرش دوغلو گفت:« ببخشید، شما سؤالات عجیبی می پرسید.

روزنامه نگار با سوال دیگری این موقعیت متشنج آرام کرده و پرسید: “خانم نسلیهان چه موقع بچه دار شدن؟” و همسر کادر دوغلو نیز با شوخی جواب داد: «درموردش فکر می کنم، شما هم به همین فکدی می». بدین ترتیب همسرش و بقیه اطرافیان مجبور به خندیدن شدند و بدین ترتیب ماجرا خهخخخ خش خش

کادیر دوغلو همسر مشهورش حساب پرمخاطبی در اینستاگرام و معمولاً عکس ها سلفی های خود و هر چند گاهی نیز در کنار همسرش نسلیهان را با بیش از سه میلیون و هفتصد هزار فالوور خود به اشتراک می گذارند.

شروع فعالیت هنری کادر دوغلو

بر اساس کادر دوغلو، وی در سال ۲۰۱۰ سریال درام اسرار اسرار کوچک کوچک در این پرمخاطب که از اکتبر ۲۰۱۰ تا سپتامبر در شبکه استار تی ترکیه پخش می‌شود، این بازیگر چهره‌هایی مانند سینما کوبال، مروه بلغور، بورک اوزچویت و …

کادیر دوغلو و دیگر بازیگران سریال درام «اسرار کوچک»
کادیر دوغلو و دیگر بازیگران سریال درام «اسرار کوچک»

سپس با مجموعه «هفت کثیف» (Pis Yedili) با نقش گونی سامیلی (بایرامپاشالی) مقابل دوربین رفت. این سریال داستان ۷ نوجوان فقیر است که از مدرسه بر اثر تخریب می‌کند، به مدرسه دیگری که دارای ثروتمند است منتقل شده و سختی‌های زیادی را در کنار آنها متحمل می‌شوند و در این مثلث‌های عشقی نیز پدید می‌آیند. کدیر در این سریال با ادا اژه و گونس زاوراک همبازی بود.

کادیر دوغلو در هفت کثیف
کادیر دوغلو در هفت کثیف

حضور در سریال فاتح حربیه

طبق بیوگرافی دوغلو، در طی سال ۲۰۱۳ تا او در قالب شخصیت مجید در سریال “فاتح حربیه” (Fatih Harbiye) نقش آفرینی کرد که از سریال های سرنوشت سرنوشت ساز برای این بازیگر نقش می آفریند.

ماجرای این در مورد نریمان دختری ساده، تحصیل کرده (با بازی آتاگل) و محله فقیر ساکن است که یکی از پسرهای همان منطقه است که نوازنده و موزیسین است رابطه دارد ولی در عین حال آرزوی تغییر وضعیت زندگیش را در سر سر و طبق سریال. ، با ماجد پسری از ثروتمند و ساکن یک محله نشین (با بازی کادیر دوغلو) آشنا شود و ماجد در همان اول عاشق نریمان نریمان می باشد. دو بازیگر ترک این سریال یعنی نسلیهان آتاگول و کادر دوغلو .

این سریال اصلی رمانی تحت عنوان پامی صفا و نام انتخابی برای این نیز در حقیقت از نام دو فاتح و حربیه در شهر استانبول برگرفته شده و به بیان دیگر مفهوم کامل آن آن را تا تا تا حربیه حربیه می دهد.

نسلیهان آتاگول و کادر دوغلو در سریال فاتح حربیه
نسلیهان آتاگول و کادر دوغلو در سریال فاتح حربیه

در سال او در فیلم سینمایی “من یک داستان دارم” (Bir Hikayem var) نیز نقش مرت به کارگردانی کرم احمیت اوغلو برای اولین بار در پرده سینماها ظاهر می شود.

کادیر دوغلو در فیلم من یک داستان دارم (Bir Hikayem Var)
کادیر دوغلو در فیلم من یک داستان دارم (Bir Hikayem Var)

با توجه به آنچه در بیوگرافی کادیر دوغلو می خوانیم در سال ۲۰۱۵ او در گوکان در سریال «عشق واژگون» (Sevdam Alabora) ظاهر شد و در همان سال نیز فرصت فرصت حضور در سریال ماه ماه پیکر پیکر پیکر پیکر پیکر دست آورد و با نقش محمد توچ گری مقابل دوربین رفت. پخش این پرمخاطب تا سال ۲۰۱۶ ادامه بسیاری از چهره های ترک نورگل یشیلچای، برن سات، زینب عبدالله، اویکو کارایل، اکین کوچ و… حضور حضور.

کادیر دوغلو و الچین سانگو در نمایش از سریال عشق واژگون
کادیر دوغلو و الچین سانگو در نمایش از سریال عشق واژگون
کادر دوغلو در سریال ماه پیکر
کادر دوغلو در سریال ماه پیکر

در بین ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ وی در نقش آشپزی نام آلپر ارن در سریال «عشق به من بگو» (Bana Sevmeyi Anlat) ظاهر شد که با نام دیگری به من بگو دوست داشته باشید نیز معروف است و از شبکه شبکه فاکس فاکس. فاکس فاکس فاکس فاکس فاکس فاکس پخش می شد ولی به دلیل رتبه پایین به پخش آن پایان داد.

کادر دوغلو در سریال درباره عشق به من بگو
کادر دوغلو در سریال درباره عشق به من بگو

این بازیگر در سال ۲۰۱۸ در سریال تلویزیونی “گناهان پدر من از پدر پدر پدر پدر پدر پدر پدر پدر من من من من من من من من من و سال سال بعد در سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۰ در سریال معروف معروف وصلت” او که این سریال نقش عزیز کورکمازر را با بازیگرانی مانند اوزکان و امید کانتارچیلار همبازی داشت.

کادیر دوغلو در سریال گناهان پدر من
کادیر دوغلو در سریال گناهان پدر من
کادر دوغلو در سریال وصلت
کادر دوغلو در سریال وصلت

در سال ۲۰۲۰ او در مجموعه دیگری به نام “انجمن جت” (Jet Sosyete) در نقش بازیگر مهمان (کنان) شاهر شاهر.

تجربه اجرا

او از ماه سال 2014 تا ماه جولای شوی استعدادیابی خوانندگی بنام x Factor که از کانال ترکیه پخش می شد بر داشت.

شغل دوم

کدیر که پر انرژی و عاشق کار است یک کلوپ شبانه بنام پازار یک شرکت مدیریتی بنام خدماتی برای چهره های مشهور ارائه می دهد می دهد. دهد

فهرست آثار هنری کادر دوغلو

در ادامه كادر دوغلو باید در جدول‌های می‌توان فهرست آثاری را كه آنها را به هنرنمایی پرداخته است، مشاهده كنید.

تلویزیون
سال عنوان نقش یادداشت
۲۰۱۰ راز کوچک علی ارارسلان نقش اصلی
۲۰۱۱–۲۰۱۳ هفت کثیف گونی سامیلی (بایرام پاشالی) نقش اصلی
۲۰۱۳–۲۰۱۴ فاتح حربیه ماجیت آرجا اوغلو نقش اصلی
عشق واژگون گوکهان نقش اصلی
۲۱۸_۲۱۹سریال وصلت عزیز کورکماز نقش اصلی
۲۰۱۵–۲۰۱۶ ماهپیکر محمد گیرای سوم نقش مکمل
۲۰۱۶–۲۰۱۷ به من بگو دوست داشته باش آلپر ارن نقش اصلی
۲۰۱۸ گناهان پدر من اوزان دیکمن نقش اصلی
۲۰۱۹–۲۰۲۰ ملاقات عزیز کورکمازر نقش اصلی
۲۰۲۰ جامعه جت کنعان بازیگر مهمان
۲۰۲۱ تعریف عشق فیرات نقش اصلی
۲۰۲۲ در انتهای شب کاظم ایشیک نقش اصلی
سینما
سال عنوان نقش یادداشت
۲۰۱۳ من یک داستان دارم مرت نقش اصلی
۲۰۱۵ شب سفید

صفحه اینستاگرام کادر دوغلو

کادیر دوغلو از سلبریتی فعال در اینستاگرام چند سال اخیر 795 پست گذاشته شده است که بررسی اینستاگرامش در واقع مروری بر بیوگرافی بیوگرافی کادیر دوغلو و فعالیت های هنری ایشان در عرصه عرصه سینما و و. با سبک زندگی دیجیتالی کادیر دوغلو پشت فیلم ها و کسانی که در آن نقش کرده اند و بیوگرافی کادر دوغلو، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام کادیر دوغلو @kadirdogulu بیش از 4 میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.