موتور جستجوی یاهو مانند ققنوس بالا می رود. آیا موتور جستجوی یاهو می تواند با گوگل رقابت کند؟ – بارها و بارها

62c70743730b70107732e05d yahoo inc share image

موتور جستجوی یاهو مانند ققنوس بالا می رود. آیا موتور جستجوی یاهو می تواند با گوگل رقابت کند؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

موتور جستجوی یاهو که سال ها موتور جستجوی اصلی اینترنت بود، با ورود گوگل این عنوان را به گوگل ارائه کرد. اما با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می رسد که یاهو دوباره در حال بازیابی جایگاه خود است.

یاهو که از سال 1995 بین مردم محبوب است، موتور جستجوی جدید خود را در سال 2024 معرفی خواهد کرد. پس از اینکه بری شوارتز، روزنامه نگار صنعت فناوری گزارش داد که یاهو موتور جستجوی خود را در هفته های اول سال 2024 معرفی خواهد کرد، حساب رسمی جستجوی یاهو وی نیز به این خبر واکنش نشان داد و گفت: هوشیار باشید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • امکان تبدیل دیجی کالا به یک اپلیکیشن فوق العاده
  • گوگل در حال کار بر روی امکان حذف نویز از پیام های صوتی در پیام های گوگل است
  • علت قطعی اینترنت دیروز چه بود؟ حمله هکری یا اینترنت ملی؟ [به‌روزرسانی اختلال اینترنت 27 آبان]

جستجو در یاهو او بازگشت

صلاحیت گوگل و یاهو سابقه طولانی در بازار موتورهای جستجو دارد. اگرچه توسعه اینترنت به دلیل رقابت آن است، اما در نهایت یاهو در این رقابت ها جایگاه خود را به دلیل فناوری پیشرفته، تمرکز بر نوآوری و ریسک پذیری بیشتر به رقیب جدی خود یعنی گوگل واگذار کرد.

موتور جستجوی یاهو
موتور جستجوی یاهو

بر اساس آمار ارائه شده، گوگل تا اکتبر 2023 با سهم بازار 91.55 درصد، موتور جستجوی پیشرو در جهان باقی خواهد ماند. پس از آن، بینگ توانست 3.11 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید که در 29 جولای 2009، مایکروسافت و یاهو قراردادی امضا کردند که به موجب آن موتور جستجوی مایکروسافت (بینگ) قدرت موتور جستجوی یاهو را دارد. در سال 2020، موتور جستجوی جدید این شرکت به نام OneSearch راه اندازی شد که از پایگاه داده Bing استفاده می کند و بر حفاظت از حریم خصوصی افراد تمرکز دارد. پس از این دو، Yandex سهم بازار 1.83٪ را دارد.

حتی اخبار بیشتر از موتور جستجوی یاهو در دسترس نیست، اما انتظار می رود این تجربه جدید با طراحی مجدد و تغییر نام تجاری آن همراه باشد. سپس در پایان سال، ویژگی های پیشرفته تری معرفی خواهند شد. با این حال، برای تجربه دوباره استفاده از این موتور جستجو، باید تا اوایل سال 2024 صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • آیا آفود با اسنپ فود رقابت خواهد کرد؟
  • ربات چت نقشه گوگل به شما در مسیرهای بهتر کمک می کند
  • پیشنهاد 147 میلیون دلاری گوگل برای افزودن فورتنایت به پلی استور
  • حذف اکانت های غیرفعال جیمیل در سه هفته؛ گوگل به کاربران هشدار داد

نظر شما در مورد راه اندازی مجدد جستجوی یاهو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. دو برابر اشتراک گذاری

موتور جستجوی یاهو مانند ققنوس بالا می رود. آیا موتور جستجوی یاهو می تواند با گوگل رقابت کند؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.