هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال ۲۰۲۴ آماده نخواهد شد. برای رقیب ChatGPT: Tekrato باید مدت بیشتری صبر کنید

1 41

هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. باید بیشتر منتظر بمانید تا رقیب ChatGPT برای اولین بار در Tekrato: Living With Technology نوشته شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی Gémina از گوگل که کمی برای آن رقیب است ChatGPT تا اوایل سال آینده آماده نخواهد شد. این شرکت گزارش شده است گوگل پیکربندی سیستم هوش مصنوعی جوزا به سه ماه اول سال 2024 موکول شده است.

دلیل تاخیر گوگل در راه اندازی Geminai می تواند ناقص بودن قسمت اصلی سیستم باشد. هوش مصنوعی یکی دیگر از عوامل ممکن است شکست اخیر بارد در اوایل سال جاری به صورت بتا در دسترس خواهد بود، زیرا گوگل قصد دارد هر دو سیستم را یکپارچه کند.

به نظر می رسد گوگل در رقابت برای توسعه هوش مصنوعی مشکل دارد، زیرا باید با رقیب اصلی خود، یعنی به رقابت بپردازد. هوش مصنوعی را باز کنید به میدان بروید


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تیم هوش مصنوعی مسئول متا منحل شده است
  • پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است
  • سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی; ما بهترین ابزارهای تولید عکس را ارائه می دهیم.

معرفی هوش مصنوعی جمینا گوگل به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیوز، ظاهرا گوگل عرضه هوش مصنوعی جدید خود به نام جمینا را تا سه ماهه اول سال 2024 به تعویق انداخته است. این تاخیر مایه تاسف است زیرا گوگل پیش از این به چندین مشتری و شریک تجاری خود اعلام کرده بود که این هوش مصنوعی در این سه ماهه در دسترس خواهد بود. ماه

هوش مصنوعی Gémina از گوگل
هوش مصنوعی Gémina از گوگل

همانطور که این سایت اطلاعاتی منتشر کرده است، مشکل گوگل این است که هنوز روی نسخه اولیه دستگاه هوش مصنوعی مکالمه خود کار می کند. Geminai با توانایی انجام کارهای پیچیده و کمی ساده تر وارد بازار خواهد شد. با این حال، افرادی که بر روی هوش مصنوعی کار می کنند، تنها نسخه های کوچکی از آن را توسعه داده اند و آماده سازی مدل اصلی کمی زمان می برد.

افرادی که بیشتر در توسعه این هوش مصنوعی دخیل بودند گفتند که گوگل می خواهد قبل از اینکه آن را در اختیار توسعه دهندگان بزرگ قرار دهد، ویژگی های بیشتری را برای کاربران عادی پیاده سازی کند.

علاوه بر این، این تاخیر ممکن است به Google کمک کند تا در فرآیند توسعه Gemina به آرامی حرکت کند. ظاهراً نگرانی هایی در مورد ادغام جمینا و بارد پس از دموی بارد امسال و نقص ظریف اما قابل توجه در سیستم هوش مصنوعی وجود دارد. این تظاهرات ضعیف ممکن است دلیل دیگری باشد تاخیر پرتاب جمینا be افرادی که در این پروژه همکاری می کنند سخت تلاش می کنند تا از مشکلات بعدی در این پروژه جلوگیری کنند.

سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل، در ماه جولای به این شرکت بازگشت تا در سیستم جدید هوش مصنوعی جمینا همکاری کند. هدف از این مدل هوش مصنوعی ایجاد یک مدل اولیه شبیه انسان در نسل بعدی است. Gemini پاسخ گوگل به مدل است GPT-4 OpenAI شرکتی است که امیدوارید از آن برای تقویت تلاش‌های Google Cloud خود استفاده کنید.

از آنجایی که گوگل به دنبال ایجاد تغییرات و اندازه های Gemina برای استفاده در مواقع ضروری است، این سیستم به عنوان نسخه ای از PalM 2 طراحی شده است.

به نظر می رسید که در ماه سپتامبر شاهد عرضه رسمی هوش مصنوعی جمینا گوگل باشیم. گوگل ارائه نمونه هایی از این سیستم را برای توسعه دهندگان خارجی آغاز کرده بود و اکنون به این توسعه دهندگان اطلاع داده شده است که هوش مصنوعی گوگل، جمینا، تا سه ماهه اول سال 2024 عرضه نخواهد شد. در آن زمان گفته می شد که این شرکت به دنبال کار است. به “خدمات مصرف کننده و فروش آنها به مشاغل از طریق خدمات ابری شرکت”.

علاوه بر این، ادغام Gemini با Vertex AI توجه همه را به خود جلب کرد. این منجر به اضافه شدن پلاگین های زیادی به Bard شد که اکنون برای آنها در دسترس هستند جیمیل، نقشه ها، یوتیوبهتل ها و پروازها در دسترس عموم است.

متاسفانه هنوز باید منتظر هوش مصنوعی گوگل باشیم زیرا این شرکت به عنوان رقیب اصلی OpenAI هنوز راه زیادی در پیش دارد. بین برنامه ChatGPT برای اندروید از جمله مدل GPT-4 یک گام رو به جلو برای OpenAI است.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی چیست؟ بررسی ویژگی های مثبت و منفی هوش مصنوعی
  • جنگنده های روسی سوخو ۷۵ به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد
  • ویژگی های AI ژنراتور موتور جستجوی گوگل؛ راه اندازی برای 120 کشور جدید.

آیا فکر می کنید هوش مصنوعی جدید گوگل می تواند با مدل های هوش مصنوعی OpenAI رقابت کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید دو برابر ادامه هید.

منبع: androidcentral

هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. باید بیشتر منتظر بمانید تا رقیب ChatGPT برای اولین بار در Tekrato: Living With Technology نوشته شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.