نامزدی جنجالی و پنهانی بازیگران سریال کره‌ای “زیبای حقیقی”!

شایعات نامزدی پنهان بازیگران سریال «زیبای حقیقی» جنجالی شد!

شایعات رابطه احساسی پنهانی مون گایونگ و چا یوون وو دو ستاره سریال محبوب «زیبای حقیقی» بزرگترین جنجال اینترنتی اخیر کره هستند!!

بازیگرها– آیا شایعات درباره رابطه احساسی پنهانی مون گا یانگ، ستاره‌ سریال‌های کره جنوبی و چا یون وو از گروه کی‌پاپ «استرو» حقیقت دارند؟

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، از زمان انتشار سریال «زیبای حقیقی» در سال 2020 بازیگران این سریال به ستارگان محبوب طرفداران سریال کره‌ای تبدیل شدند. سریال زیبای حقیقی نام یک کامیک اینترنتی به همین نام است.

طرفداران مدتی کوتاه پس از انتشار این سریال عاشق بازیگران این سریال و روابط میان آن‌ها شدند.

در این سریال مون گا یانگ، چا یون وو از گروه کی‌پاپی استرو و هوانگ این یوپ در نقش جوگ یونگ، سو هو و سئو جون ایفای نقش کردند.

مانند هر سریال کره‌ای موق دیگری طرفداران نمی‌توانند بازیگران این سریال و روابطشان را فراموش کنند. اکنون پس از گذشت چند سال هنوز صحبت‌ها و شایعات درباره روابط بازیگران این سریال در دنیای واقعی وجود دارد.

در حال حاضر، شایع شده است که مون گا یونگ و چا یوون وو مدتی طولانی است که به طور پنهانی با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

اخبار جنجالی اینترنتی نادرست است!!پ

ویدئوهایی که این اخبار را گزارش می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام و تیک‌تاک منتشر شده‌اند.

طرفداران این سریال از شنیدن این اخبار بسیار هیجان زده شده‌اند. علاوه بر این، غیر معمول نیست که بازیگران همکار عاشق یکدیگر شوند. همانطور که این اتفاق میان هیون بین و سون یه جین از سریال «پری وزنه‌بردار کیم بوک جو» و نام جو هیوک و لی سونگ کیونگ از سریال «زن قوی دو بونگ سون» افتاد.

با این حال، اخبار در مورد مون گا یانگ، چا یون وو هیچگاه تایید نشده است!

ویدیوهای منتشر شده از اخبار مربوط به عشق میان این دو همبازی با گزارشاتی نادرست تهیه شده است. در این ویدیوها از اخباری جعلی از سایت‌های خبری معتبر کره جنوبی استفاده شده است. با این حال این اخبار هیچگاه در این سایت‌ها قرار نگرفته‌اند.

این حتی اولین بار نیست که این شایعات منتشر می شود. در 1 آپریل که به روز دروغ آپریل مشهور است، پستی در شبکه تیک‌تاک با بیش از 2 میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا شده بود یک سایت خبری معتبر کره جنوبی خبر رابطه احساسی پنهانی این دو بازیگر را منتشر کرده است.

نوشته نامزدی جنجالی و پنهانی بازیگران سریال کره‌ای “زیبای حقیقی”! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.