ناهید کیانی دوباره طلایی شد

کیانی باز هم طلایی شد

هدف امروز: تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات آزاد صربستان با کسب 2 مدال طلا و برنز برای کیانی و نصیری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و یکمین دوره مسابقات آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیک/G2) که از روز جمعه ۲۴ فروردین ماه در سالن «رانکو زاراویکا» بلگراد آغاز شده بود، امروز یکشنبه ۶ فروردین با شناخت بهترین های این کشور به پایان رسید. همه اوزان در رده سنی بزرگسالان

تیم ملی تکواندو بانوان در این ماده 6 نماینده داشت و ناهید کیانی و سعیده نصیری با 2 مدال طلا و برنز دست یافتند.

سعیده نصیری در وزن منهای 49 کیلوگرم «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و در دیدار بعدی به مصاف «لنا استاکوویچ» از کرواسی، دارنده عنوان قهرمانی رفت و در یک مبارزه حساب شده پیروز شد. 2-1 به نیمه نهایی راه یافت. نصیری در این نمونه به مصاف “آدریانا سروسو ایگلسیاس” اسپانیایی رفت و در نهایت با وجود ارائه عملکرد قابل قبول، با نتیجه 2 بر یک مغلوب نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز جهان در سال 2023 شد و به مدال برنز بسنده کرد.

ناهید کیانی المپیکی کشورمان پس از استراحت در وزن منهای 53 کیلوگرم «چوتیکان» تایلند را 2 بر یک شکست داد. وی سپس با نتیجه 2 بر صفر “سارا الحلوانی” از ایتالیا را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده ایران در این مبارزه با نتیجه 2 بر یک “آواداگیج” بوسنی و هرزگوین را شکست داد و تنها فینالیست ایران در این ماده شد. کیانی در دیدار فینال مقابل «هرونوا» از جمهوری چک با نتیجه تماشایی ۲ بر صفر با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر به برتری رسید و با اقتدار به مدال طلا دست یافت.

اما در اوزان دیگر و در وزن منهای 62 کیلوگرم، الهام حقیقی ابتدا «کریستینا گاسپا» از ایتالیا را شکست داد و سپس «آتناسوا» از بلغارستان را شکست داد. وی در ادامه ناکامی مقابل “میلانا” نماینده مقدونیه در 2 راند شکست خورد و حذف شد. ساغر مرادی دیگر نماینده ایران در همین وزن با شکست مقابل حریفی از کرواسی از دور رقابت ها کنار رفت./ادامه

The post ناهید کیانی دوباره طلایی شد اولین بار در روزنامه آرمان شکل پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.