نوار جستجوی جدید اینستاگرام با هوش مصنوعی – بازیگرها ساخته شده است

Personality driven artificial intelligence chatbot from Instagram 2

مقاله نوار جستجوی جدید اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی کار می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تعداد شرکت هایی که قصد دارند از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنند و ابزارهای هوش مصنوعی زیادی را در محصولات خود پیاده کنند روز به روز در حال افزایش است. متا یکی از این شرکت‌هاست که تلاش می‌کند ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران برنامه‌های اجتماعی خود قرار دهد. نوار جستجوی جدید اینستاگرام ادامه بدهمتا پس از آزمایش ربات چت هوش مصنوعی خود با کاربران واتس اپ در هند و سایر کشورها، اکنون به دنبال افزودن هوش مصنوعی خود به نوار جستجوی اینستاگرام برای چت ربات هوش مصنوعی و کشف محتوا است. این آخر هفته، TechCrunch گزارش داد که کاربران منتخب اینستاگرام اکنون یک نوار جستجوی بهبودیافته دریافت می‌کنند که در آن می‌توانند با پرسیدن پرس و جوهای مختلف، مکالمات پیام مستقیم با هوش مصنوعی متا را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام قابلیت Notes خود را تغییر می دهد

کسانی که ویژگی جدید را دریافت می کنند می توانند سؤالات جدیدی بپرسند یا از هر یک از سؤالات از پیش بارگذاری شده استفاده کنند. علاوه بر مکالمه، هوش مصنوعی متا می تواند به کاربران اینستاگرام در کشف محتوای جدید در شبکه اجتماعی کمک کند.

اگرچه متا در حال آزمایش هوش مصنوعی خود است، اما هنوز اعلام نکرده است که آیا از فناوری هوش مصنوعی مولد در جستجو استفاده خواهد کرد یا خیر. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف توسعه هستند و ما در حال آزمایش طیف گسترده ای از آنها به صورت عمومی در ظرفیت محدود هستیم.

بیشتر بخوانید:

  • الگوریتم ریل اینستاگرام چگونه کار می کند؟
  • چگونه اینستاگرام را غیرفعال کنیم
  • الگوریتم اینستاگرام برای استوری چیست؟
  • مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام را برطرف کنید
  • حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
  • راه های مشاهده پست ها در اینستاگرام
  • راهکارهایی برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام
  • الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

نظر کاربران بازیگرها در مورد نوار جستجوی جدید اینستاگرام چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

مقاله نوار جستجوی جدید اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی کار می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.