نحوه خرید بهترین کالسکه کودک که هر پدر و مادری باید بداند

images 1702374808 65782d9895255

داشتن یک کالسکه مناسب می تواند دنیای متفاوتی را در سفر با کودکتان ایجاد کند. اما گزینه های زیادی وجود دارد! خرید کالسکه کودک می تواند به یک تجربه فوق العاده تبدیل شود. زیرا پیش‌بینی اینکه چه نوع کالسکه با سبک زندگی شما سازگار است و بدون کدام ویژگی‌های کالسکه نمی‌توانید زندگی کنید، دشوار است.

به همین دلیل است که ما در سیسمونی ارزان نی نی بندر راهنمای سریع را جمع آوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری بزرگ کمک کنیم. ما مواردی را که باید هنگام خرید کالسکه در نظر بگیرید، انواع کالسکه های موجود در بازار، ویژگی های برتر کالسکه و موارد دلخواه خود را به شما نشان خواهیم داد.

در انتخاب کالسکه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

انتخاب نوع کالسکه برای شما می‌تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. اما کالسکه ها می توانند از ارزان تا گران قیمت باشند! بنابراین مهم است که کمی وقت بگذارید و در مورد نیازهای خانواده خود فکر کنید تا مطمئن شوید که کالسکه مناسب شما را تهیه می کنید.

بودجه شما چقدر است؟ فهمیدن اینکه برخی از کالسکه ها چقدر گران هستند می تواند تکان دهنده باشد. اما نیازی به استرس نیست – گزینه های زیادی در دسترس است، همه چیز در مورد یافتن بهترین گزینه برای نیازها و بودجه خانواده شما است! یک قانون سرانگشتی خوب؟ به طور معمول با افزایش هزینه کالسکه، کیفیت و تعداد ویژگی های موجود نیز افزایش می یابد.

کجا می خواهید از کالسکه خود استفاده کنید؟ آیا به پیاده روی های مکرر در محله با پیاده روهای ناهموار یا پیاده روی با زمین ناهموار می روید؟ آیا مرتب سفر می کنید و به کالسکه ای که قابل حمل باشد نیاز دارید؟ یا فضای ذخیره سازی زیادی دارد؟

آیا شما نوزاد دارید؟ نوزادان باید صاف دراز بکشند یا در صندلی ماشین نوزاد مورد تایید ایمنی قرار بگیرند. می‌خواهید به دنبال مدل‌هایی بگردید که دارای تکیه‌گاه یا کالسکه‌ای عمیق باشند یا به دنبال کالسکه بگردید که بتوانید صندلی ماشین نوزاد یا کالسکه را در آن وصل کنید.

چه مدت قصد دارید از کالسکه استفاده کنید؟ آیا قصد دارید در چند سال آینده چند فرزند داشته باشید؟ اگر چنین است، خرید کالسکه ای را در نظر بگیرید که تبدیل به دو نفره شود. و اکنون سرمایه‌گذاری کمی بیشتر می‌تواند سودمند باشد تا بتوانید سال‌های زیادی از کالسکه استفاده کنید.

چه ویژگی‌های کالسکه برای شما مهم است؟ آیا برای ذخیره سازی ساده به کالسکه نیاز دارید که به راحتی تا و باز شود؟ هدایت و مانور دادن چقدر آسان است؟ اولویت بندی نیازهای شما می تواند خرید کالسکه را بسیار آسان تر کند.

مهمترین ویژگی های کالسکه سیسمونی نوزاد که باید در نظر بگیرید

در اینجا برخی از ویژگی های برتر کالسکه وجود دارد که می خواهید هنگام خرید کالسکه خانواده خود به آنها توجه داشته باشید. بسیاری از ویژگی های کالسکه وجود دارد بنابراین می تواند به اولویت بندی خواسته ها و نیازهای شما کمک کند

ویژگی‌های ایمنی: ویژگی‌های ایمنی کالسکه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دارای ترمزهای عملی، مهار پنج نقطه‌ای و پایه وسیع هستند برای جلوگیری از واژگونی کالسکه! همچنین محدودیت ارتفاع و وزن کالسکه در هر صندلی را بررسی کنید. مهم است که تقریباً بدانید کودک شما چقدر می‌تواند بزرگ شود و همچنان در کالسکه ایمن باشد.

قابلیت تا شدن: بسیاری از والدین به دنبال کالسکه هایی با تاشو “یک دست” هستند. این می‌تواند ذخیره کردن کالسکه خود را در خانه یا صندوق عقب ماشین شما بسیار آسان‌تر کند… همه اینها در حالی است که کودک کوچک خود را با بازوی دیگر خود در آغوش گرفته‌اید!

کیفیت چرخ: اگر قصد دارید با کودکتان زیاد پیاده روی کنید چرخ های پر از هوا یا فوم لاستیکی را انتخاب کنید. این کالسکه با چرخ‌های پلاستیکی بسیار طولانی‌تر است.

پارچه قابل شستشو: این اجتناب ناپذیر است که کثیفی کوچولوی شما روی کالسکه شما سرازیر شود. خواه تف، آب دهان، یا کثیفی باشد – اینکه بتوانید قسمت های پارچه ای کالسکه خود را در شستشو پرتاب کنید می تواند نجات دهنده واقعی باشد. اگر پارچه قابل جدا شدن نیست، بررسی کنید که چگونه تمیز شود.

محل نگهداری سبد کالسکه: به تعداد وسایلی که ممکن است نیاز باشد در سبد کالسکه قرار دهید فکر کنید. این می تواند وسایل کودک شما یا وسایلی باشد که در حین بیرون از شهر برمی دارید. به قابلیت دسترسی نگاه کنید و به دنبال یک دهانه بازتر بروید که ذخیره و برداشتن اشیا را آسان‌تر می‌کند.

سایبان خورشیدی: اگر کودک شما در معرض آفتاب، باران یا عناصر دیگر قرار می گیرد، ممکن است بخواهید یک سایبان خورشیدی در نظر بگیرید. یک سایبان خورشیدی می‌تواند مکانی امن و راحت را برای آن‌ها فراهم کند تا از سواری لذت ببرند مخصوصاً اگر قسمت‌های پلاستیکی شفافی وجود داشته باشد که به شما امکان می‌دهد کوچولوی خود را بررسی کنید.

images 1701710407 656e0a4751449

انواع کالسکه:

هنگامی که نیازهای خانواده خود را برآورده کردید، وقت آن است که نگاهی به شش نوع کالسکه در دسترس بیندازید. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما مهم نیست که چگونه قصد استفاده از کالسکه خود را دارید رفتن به پیاده روی، پرواز در هواپیما یا خوردن قهوه در خیابان… یکی از این نوع کالسکه ها مطمئناً با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد!

سیستم سفر:

یک سیستم مسافرتی با یک کالسکه، صندلی ماشین نوزاد و پایه صندلی ماشین برای وسیله نقلیه شما ارائه می شود.

مزایا: اگر به دنبال ترکیب این موارد با یکدیگر هستید، این می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد. آنها همچنین برای نوزادان تازه متولد شده عالی هستند، زیرا شما همه چیز مورد نیاز خود را خواهید داشت. و می توانید به نوزاد خود اجازه دهید هنگام جابجایی از کالسکه به ماشین یا بالعکس، بخوابد.

معایب: به احتمال زیاد، کودک شما نسبت به سایر گزینه های صندلی ماشین، سریعتر از صندلی ماشین نوزاد رشد می کند. شما باید به حداکثر محدودیت های قد و وزن برای صندلی ماشین خود توجه داشته باشید و برای خرید یک صندلی ماشین کانورتیبل یا کودک نوپا برنامه ریزی کنید.

کالسکه چند منظوره / سایز کامل

کالسکه های چند منظوره برای فعالیت های روزمره عالی هستند. آن‌ها بزرگ‌تر، محکم‌تر، بادوام‌تر هستند و تا سال‌های کودکی شما دوام خواهند داشت.

مزایا: کالسکه های چند منظوره دارای ویژگی های شگفت انگیزی هستند و با صندلی ماشین نوزاد، کالسکه و صندلی دوم سازگار هستند.

 

معایب: آنها همچنین می توانند حجیم و سنگین باشند، که حرکت در فضاهای ذخیره سازی تنگ یا مانور حمل و نقل عمومی یا خیابان‌های شلوغ را چالش برانگیزتر می کند.

کالسکه دویدن

اگر عاشق دویدن، پیاده روی در زمین های ناهموار یا کاوش در برف هستید، کالسکه های دویدن عالی هستند.

مزایا: این کالسکه ها به جای چهار چرخ دارای سه چرخ خواهند بود و دارای لاستیک های پر از هوا و سیستم تعلیق بزرگتر برای سواری نرم تر هستند.

معایب: کالسکه های دویدن عریض تر و اغلب کمی سنگین تر از سایر کالسکه ها هستند. همچنین تا کردن و نگهداری آن‌ها می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد که اگر فضای کوچکی دارید مشکل‌ساز خواهد بود.

کالسکه سبک یا چتری

کالسکه های چتری برای مسافرت عالی هستند زیرا سبک وزن هستند و به راحتی جمع می شوند.

مزایا: استفاده از این کالسکه ها در حین حرکت فوق العاده آسان است، چه کالسکه را در صندوق عقب بیاندازید یا آن را در هواپیما ببرید.

معایب: بیشتر کالسکه های چتری برای نوزادان ساخته نشده اند. اگر نوزاد تازه متولد شده ای دارید، به دنبال گزینه ای باشید که خوابیده باشد. آنها همچنین محدودتر هستند و نمی‌توانند به یک کالسکه دو نفره تبدیل شوند، بنابراین اگر قصد دارید بیش از یک فرزند داشته باشید که باید در اطراف خود حمل شوند، باید این را در نظر داشته باشید!

images_1702374928_65782e105f2fe.jpg

کالسکه دو قلو

کالسکه های دوقلواگر دو بچه دارید که از نظر سنی نزدیک هستند عالی هستند. آنها در مدل های ساید بای ساید، پشت سر هم و کانورتیبل عرضه می شوند.

مزایا: یک کالسکه دو قولو برای جابجایی همزمان دو کودک عالی است! آنها معمولاً فضای ذخیره سازی زیادی نیز ارائه می دهند.

معایب: این نباید تعجب آور باشد، اما کالسکه های دو نفره بزرگتر و سنگین تر هستند اگر از گزینه های سبک وزن استفاده می کنید، ممکن است زمین های ناهموار را نیز تحمل نکنند.

کریر صندلی ماشین

کریر صندلی ماشین به سادگی چارچوبی است که صندلی ماشین نوزاد شما در آن می‌چسبد. برخی از آن ها برای بسیاری از صندلی های خودرو جهانی هستند، در حالی که برخی دیگر مختص برند صندلی های خودروی خود هستند.

مزایا: این کالسکه ها بسیار سبک وزن هستند. اگر قصد دارید زیاد سوار و از ماشین خارج شوید، یک کریر صندلی ماشین انتقال را بسیار آسان و روان می کند.

معایب: کریرهای صندلی ماشین نسبتاً ساده هستند و ممکن است لوازم جانبی زیادی نداشته باشند. و هنگامی که کودک شما بیش از صندلی ماشین نوزاد خود رشد کرد، به یک کالسکه جدید برای جا دادن او نیاز خواهید داشت.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.