نسل چهارم اسنپدراگون ۸ مورد استفاده در گلکسی اس ۲۵ در اکتبر ۲۰۲۴ معرفی می شود – بازیگرها

Qualcomm Brand Logo 1

مقاله نسل چهارم اسنپدراگون 8 مورد استفاده در گلکسی اس 25 در اکتبر 2024 ارائه خواهد شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پرچمدار جدید کوالکام تراشه است اسنپدراگون 8 نسل 4 به زودی و در اکتبر 2024 معرفی خواهد شد. سامسونگ به احتمال زیاد از این تراشه در سری گلکسی اس 25 استفاده خواهد کرد.

در رویداد MWC 2024، مدیر ارشد بازاریابی کوالکام (CMO) دان مک گوایر اعلام کرد که این شرکت از تراشه جدید خود استفاده خواهد کرد. اسنپدراگون 8 نسل 4 در اکتبر 2024 اعلام خواهد شد.

او همچنین گفت که هسته سفارشی Orion این شرکت در تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 استفاده خواهد شد. این همان هسته مورد استفاده در چیپست Snapdragon X Elite برای رایانه های شخصی ویندوزی است که در اکتبر 2023 معرفی شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تراشه اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام در بنچمارک Geekbench مشاهده شد
  • کوالکام در حال توسعه نسخه قدرتمندتری از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 است
  • سامسونگ اولین تراشه 36 گیگابایتی HBM3E را معرفی کرد
  • Tensor G3 اولین تراشه تلفنی است که از رمزگذاری AV1 پشتیبانی می کند

مشخصات تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4

نسل چهارم اسنپدراگون 8 جانشین نسل سوم اسنپدراگون 8 خواهد بود و چیپست پرچمدار جدید کوالکام برای گوشی های هوشمند خواهد بود. انتظار می رود اکثر گوشی های هوشمند پرچمدار آینده از برندهای مختلف به این تراشه مجهز شوند.

یکی از این برندها سامسونگ است، اگر قصد استفاده از آن را دارید. اسنپدراگون 8 نسل 4 در سری گلکسی S25، احتمالاً نسخه گلکسی سفارشی با سرعت ساعت بالاتر و عملکرد بهتر را دریافت خواهید کرد.

اسنپدراگون 8 نسل 4

شایعات حاکی از آن است که کوالکام از نسل دوم فرآیند تولید 3 نانومتری TSMC برای نسل چهارم اسنپدراگون 8 استفاده کرده است. این فرمول ساخت، عملکرد و کارایی بالاتری را در مقایسه با نسل اول فرآیند 3 نانومتری TSMC که در اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌شود، ارائه می‌کند.

علاوه بر این، گفته می شود که در ساختار اسنپدراگون 8 نسل 4، دو هسته اصلی و شش هسته قدرتمند با عملکرد بالا وجود خواهد داشت. این بدان معناست که هیچ هسته کارآمدی با سرعت پایین در این پیکربندی پردازنده استفاده نخواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که نتایج این تراشه در مقایسه با رقیبش Dimension 9300 که هسته ای کارآمد دارد چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • تراشه های ابعاد 9300 و 8300 برای هوش مصنوعی Gemini بهینه شده اند
  • ARM و سامسونگ برای تولید تراشه 2 نانومتری GAA همکاری می کنند
  • مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه های اختصاصی امضا کردند
  • رسوایی بزرگ برای اینتل؛ دستکاری نقطه تنظیم تراشه آشکار شد
  • تراشه های 2 نانومتری سامسونگ در دست ساخت هستند. اولین سفارشات به سامسونگ سپرده شد نه TSMC!

نظر کاربران بازیگرها در مورد چیپ کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها شاتراک و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله نسل چهارم اسنپدراگون 8 مورد استفاده در گلکسی اس 25 در اکتبر 2024 ارائه خواهد شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.