نگاه کن؛ اولین تصاویر از دستیار گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی – بازیگرها منتشر شد

google assistant folio3ai e1564575229473

به مقاله نگاه کنید؛ اولین تصاویر از دستیار گوگل بر اساس هوش مصنوعی منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل که یکی از پیشگامان عرصه فناوری محسوب می شود، قصد دارد دستیار گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران ارائه دهد.

هوش مصنوعی و مولدهای آن بدون شک یکی از محبوب ترین ابزارهایی هستند که تاکنون توسط مهندسان این حوزه ساخته شده است. به همین دلیل شرکت های بزرگ فناوری برای جذب کاربران بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند. ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی علاوه بر جذابیت، بازده مالی بالایی را برای غول های فناوری به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار مجازی گوگل رقابت می کند

اولین تصاویر از دستیار گوگل بر اساس هوش مصنوعی

کنفرانس Google I/O رویدادی است که گوگل هر ساله آخرین محصولات و فناوری های خود را ارائه می کند. در مراسم امسال که در تاریخ 12 اکتبر برگزار شد، علاوه بر معرفی سری جدید گوشی های پیکسل، اعلام شد که دستیار صوتی جدید Google Assistant مبتنی بر هوش مصنوعی Bard کار خواهد کرد.

یکی از کاربران TheSpAndroid موفق به کشف کدهایی شد که نشان دهنده ادغام چت ربات هوش مصنوعی Bard در دستیار صوتی Google Assistant در نسخه جدید و آزمایشی اپلیکیشن گوگل بود. با اضافه شدن هوش مصنوعی به این دستیار صوتی، کاربر می تواند از حالت های مختلف Bard از جمله Explore، Understand و Create استفاده کند.

با اشاره به هر یک از حالت ها، توضیح مختصری از ویژگی های جدیدی که چت ربات Bard به دستیار صوتی Google Assistant اضافه کرده است نشان می دهد. متأسفانه در این مرحله متوقف می شود و اگر بخواهید ادامه دهید، با خطای عدم پشتیبانی حساب کاربری مواجه خواهید شد.

مانند اپل که برای اولین بار دستیار صوتی سیری را در آیفون 4s معرفی کرد، گوگل نیز قصد دارد دستیار صوتی خود را به چت بات محبوب خود، Bard، به نام Assistant with Bard مجهز کند. به نظر می رسد این ابزار برای اولین بار در گوشی های پیکسل 8 در دسترس کاربران قرار گیرد.طبق حدس و گمان TheSpAndroid تمامی امکانات نسخه تحت وب Bard در نسخه موبایل دستیار گوگل وجود خواهد داشت.
در تصاویر منتشر شده توسط TheSpAndroid، به نظر می رسد گوگل از ستاره هایی استفاده می کند که هنگام بارگذاری محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی Bard به عنوان نمادی جدید برای برنامه Google Assistant برای یادآوری این ادغام استفاده می کند.

AssembleDebug حتی اطلاعاتی در مورد به روز رسانی دستیار Google به دست آورده است. در این قسمت دکمه ای به نام Try it now برای آپدیت سریع برنامه و دسترسی به نسخه جدید دستیار صوتی گوگل موجود است که اکنون با افزودن چت ربات Bard بهبود یافته است.

گوگل اعلام کرده است که نسخه جدید گوگل اسیستنت بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد. پس از این ادغام، کاربر می تواند با ارسال متن، صدا و تصویر با این دستیار صوتی ارتباط برقرار کند.

به نظر می رسد در اولین قدم، دستیار صوتی گوگل اسیستنت برای برخی از کاربران فعال شده و با رفع باگ های موجود، در دسترس همگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل قابلیت جدید برنامه اندروید اتو را معرفی کرد
  • با ویژگی های دستیار هوش مصنوعی Google Bard آشنا شوید
  • برای استفاده از نسخه پیشرفته Google Bard ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید
  • Google Chrome به طور خودکار امنیت رمزهای عبور کاربران را بررسی می کند

به نظر شما، دستیار گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی چه ویژگی های مهمی برای کاربران خواهد داشت؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

به مقاله نگاه کنید؛ اولین تصاویر از دستیار گوگل بر اساس هوش مصنوعی منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.