هدفون ویژن پرو اپل در ۱۳ فوریه به بازار عرضه می شود – بازیگرها

هدفون ویژن پرو اپل در ۱۳ فوریه به بازار عرضه می شود – بازیگرها

مقاله هدفون Vision Pro Apple از 13 فوریه برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life With Technology – به بازار عرضه می شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هدفون اپل ویژن پرو بالاخره به عرضه جهانی و داخلی رسید و این دستگاه جذاب و گران قیمت اپل از 13 فوریه در فروشگاه ها عرضه می شود.

ویژن پرو اپل بالاخره به فروش رسید. با شروع در ایالات متحده، این هدفون در روز جمعه، 19 ژانویه، از طریق فروشگاه آنلاین اپل برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود و ارسال آن از جمعه، 2 فوریه آغاز می‌شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اپل ویژن پرو از 27 ژانویه در ایالات متحده به فروش می رسد
  • هدفون اپل ویژن پرو در زمستان امسال عرضه می شود. گرم ترین زمستان تاریخ در انتظار طرفداران اپل است
  • آیفون 17 پرو مکس به 3 دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. بهینه شده برای Vision Pro
  • پیش بینی فروش هدفون Apple Vision Pro; 10 میلیون دستگاه تنها در 3 سال!

هدفون اپل ویژن پرو

پس از اینکه برنامه انتشار چندین بار در گذشته فاش شد، اپل امروز رسماً در دسترس بودن Vision Pro در ایالات متحده را اعلام کرد.این هدست واقعیت ترکیبی سال گذشته در WWDC معرفی شد. غول فناوری کوپرتینویی جزئیات قیمت و در دسترس بودن دستگاه را به همراه لوازم جانبی آن فاش کرده است. تیم کوک مدیر عامل شرکت در بیانیه رسمی اظهار داشت که عصر محاسبات فضایی فرا رسیده است. گفته می شود که این پیشرفته ترین وسیله الکترونیکی مصرفی است که تاکنون ساخته شده است.

Apple Vision Pro برای نسخه 256 گیگابایتی از 3،499 دلار شروع می شود. این شرکت اشاره کرد که مدل های دیگری نیز وجود خواهد داشت. این هدست واقعیت ترکیبی از 19 ژانویه از طریق فروشگاه آنلاین اپل برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. ارسال آن از 2 فوریه آغاز خواهد شد. ویژن پرو نیز از 2 فوریه در فروشگاه های رسمی این برند عرضه می شود.

هدفون ویژن پرو اپل در ۱۳ فوریه به بازار عرضه می شود – بازیگرها

Apple Vision Pro با یک تسمه بافته و تسمه حلقه دوتایی همراه است. این دو گزینه را برای تنظیمات ارائه می دهد که برای آنها بهترین کار را می کند. این برند همچنین یک بازتابنده نور محیط ، دو کوسن برای آن و یک مورد Apple Vision Pro برای جلوی دستگاه قرار داده است. همچنین یک پارچه پولیش ، باتری ، کابل USB-C و یک آداپتور USB-C وجود دارد.

اپل همچنین جزئیاتی در مورد لوازم جانبی لنز برای نیازهای اصلاح بینایی فاش کرد. لنزهای ZEISS با قیمت 99 دلار در دسترس خواهند بود، در حالی که لنزهای نسخه ای در ایالات متحده 149 دلار قیمت دارند.

Apple Vision Pro دارای دو نمایشگر OLED با وضوح فوق العاده بالا است. این دستگاه از دو چیپست Apple M2 و Apple R1 پشتیبانی می کند. هدست واقعیت ترکیبی دارای 12 دوربین و 6 میکروفون است. این سیستم عامل بر روی VisionOS که ترکیبی از macOS، iOS و iPadOS است اجرا می شود. این به کاربران اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با محتوای دیجیتال از طریق چشم، دست و کنترل های صوتی تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • رقابت تنگاتنگ مایکروسافت و اپل؛ ارزش بازار مایکروسافت با اپل فاصله چندانی ندارد
  • کاهش قابل توجه ارزش سهام اپل در بازار؛ ضرر 107 میلیارد دلاری کوپرتینویی ها!
  • بازگشت اپل واچ به بازار؛ آیا ممنوعیت فروش برداشته می شود؟
  • Samsung Music Framework معرفی شد. فریم ها هم صحبت می کنند

نظر شما در مورد عرضه هدفون اپل ویژن پرو چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مقاله هدفون Vision Pro Apple از 13 فوریه برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life With Technology – به بازار عرضه می شود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.