همه چیز درباره eb1 آمریکا | اندلرن

چیز درباره eb1 آمریکا اندلرن

مهاجرت یکی از راه های بدست آوردن شغل بهتر است. هر ساله مهاجران زیادی از سراسر دنیا وارد کشورهای صنعتی و بزرگ دنیا مانند آمریکا می شوند که می توانند اقامت موقت یا دائم این کشور را بگیرند و تحصیل یا کار کنند. در این مقاله می خواهیم ویزای EB1 آمریکا یا ویزای الیت را بررسی کنیم.

ویزا چیست و چرا برای مهاجرت ضروری است؟

احتمالاً نام ویزا را بارها شنیده اید. اما دقیقاً مشخص نیست که چیست و چه کاربردی دارد. به زبان ساده می توان گفت که ویزا مدرک یا مجوزی است بر اساس مجوز رسمی دولت یک کشور به یک فرد خاص تا بتواند وارد این کشور شود و تابعیت بگیرد، ازدواج کند، کار پیدا کند، تحصیل کند. یا خوش بگذره .

اصولا ویزاها به دو نوع مهاجرتی و غیر مهاجرتی یا دائمی و موقت تقسیم می شوند و به طور معمول فرد متقاضی مهاجرت برای دریافت ویزا با توجه به شرایط و هدف آن باید درخواست مصاحبه کند. ویزای EB1 آمریکا مانند ده ها ویزا دیگر به نوع خاصی از ویزا اشاره دارد.

ویزا معمولاً برای مواردی مانند اشتغال، تحصیل، سرمایه گذاری، تفریح ​​و مسافرت یا موارد خاص دیگر صادر می شود و هر کدام با کد خاصی قابل شناسایی هستند. در ادامه این مقاله به ویزای EB1 ایالات متحده می پردازیم که به ویزای الیت نیز معروف است.

ویزای EB1 یا ویزای الیت چیست؟

ویزای EB1 یکی از روش های رایج برای اخذ ویزا بر اساس تحصیل و اشتغال است. این ویزا برای افرادی است که دارای دستاوردهای فنی، مقالات تایید شده علمی یا اختراعات ثبت شده بین المللی در هر یک از زمینه های علمی، هنری، ورزشی یا دانشگاهی هستند. ویزای EB1 ایالات متحده برای حمایت از این گروه از افرادی است که عموماً بخشی از نخبگان جامعه محسوب می شوند.

انواع ویزا برای نخبگان و استعدادهای آمریکایی

این ویزا که به عنوان ویزای نخبگان نیز شناخته می شود، اساسا به دو نوع تقسیم می شود:

ویزای EB1 یا ویزای مهاجرت نخبگان آمریکا

این نوع ویزا که به ویزای انیشتین نیز معروف است یکی از روش های رایج مهاجرت نخبگان به آمریکا و اخذ تابعیت و گرین کارت در این کشور می باشد. دریافت این ویزا برای کسانی که دارای سوابق ممتاز در زمینه های تخصصی یا علمی خود هستند امکان پذیر خواهد بود.

برای دریافت ویزای EB1، متقاضی باید دستاوردهای علمی یا نبوغ خود را نشان داده باشد. علاوه بر این، این نوع ویزا به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شود:

  • ویزای EB1-A برای نخبگان علمی در زمینه های مختلف

  • ویزای EB1-B برای محققان برجسته یا اساتید برجسته

  • ویزای EB1-C برای مدیران شرکت های بزرگ چند ملیتی

ای ویزا یا ویزای غیر مهاجرتی نخبگان آمریکا

این نوع ویزا علاوه بر اینکه جزو ویزاهای مربوط به نخبگان آمریکا محسوب می شود، نوعی ویزای کار موقت و غیرمهاجرتی آمریکا نیز محسوب می شود که به افراد دارای استعدادهای درخشان، برندگان جوایز علمی و یا دارندگان مدرک معتبر ارائه می شود. اقلام، و همچنین خانواده های آنها.

در این نوع ویزا شاهد شباهت های زیادی با ویزای EB1 آمریکا هستیم. همچنین شایان ذکر است که ویزای O به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شود:

  • ویزای O1: این نوع ویزای الیت شامل دو نوع ویزا می باشد. ویزای O1A: برای متخصصان در زمینه علم، آموزش، تجارت یا ورزش – ویزای O1B: برای متخصصان در زمینه هنر، فیلم یا تلویزیون
  • ویزای O2: فقط برای کسانی که متخصصین یک رشته را همراهی می کنند.

  • ویزای O3: فقط برای همسران یا فرزندان مجرد زیر 21 سال متقاضیان ویزای O1 و O2

همانطور که می بینید، این ویزا دارای یک تقسیم بندی بسیار دقیق برای تشخیص و درک نوع ویزا در هر یک از زیر مجموعه های خود است. بنابراین برای ویزای EB1 آمریکا قبل از انجام هر کاری باید تمامی بخش ها و دسته بندی های آن به دقت مطالعه شود تا بهترین و دقیق ترین نوع ویزا متناسب با شرایط متقاضی مشخص شود.

مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای EB1

علاوه بر شرایط خاص ذکر شده برای هر نوع ویزای EB-1، متقاضی این اقامت دائم در آمریکا باید مدارک و شرایط عمومی زیر را داشته باشد.

  • دو قطعه عکس مطابق با استاندارد سفارت آمریکا.

  • گواهی معاینه پزشکی یا کارت پزشکی آمریکایی

  • برگه پیشنهاد شغلی کارفرما در ایالات متحده.

  • تایید فرم DS-260

  • مجوز کار تایید شده (در صورت نیاز)

  • برای درخواست اقامت دائم فرم I-485 را تکمیل کنید

  • برای دریافت ویزای EB1 ایالات متحده، فرم I-797 را تکمیل کنید

  • پاسپورت معتبر داشته باشید

  • اصل و کپی شناسنامه

  • کپی کارت پایان خدمت و اصل آن.

  • دریافت پرینت از حساب بانکی خود (زبان انگلیسی)

  • لیست حساب های کاربری در فضای مجازی

  • رونوشت گواهی شده سوابق دادگاه و زندان (در صورت وجود).

با موسسه مهاجرتی گرین کارت آشنا شوید

موسسه مهاجرتی کارت سبز را می توان یکی از فعال ترین گروه ها در زمینه مهاجرت و رشته های مرتبط دانست و با بیش از 12 سال سابقه حرفه ای در این زمینه عملا بهترین و برجسته ترین موسسه مهاجرتی ایران می باشد. این گروه به لطف تیمی آگاه و مجرب خدمات متنوعی را در زمینه مهاجرت از جمله درخواست دانشگاه، اخذ ویزای EB1 آمریکا، طراحی و نگارش رزومه و ده ها مقاله دیگر ارائه کرده است.

اگر قصد مهاجرت، اخذ ویزا و یا هر گونه خدمات دیگری در این زمینه را دارید، باید به تیم کارشناسان گرین کارت اعتماد کنید. تلاش بسیاری از متقاضیان برای دریافت ویزای مورد نظر اغلب با شکست مواجه می شود و در نتیجه باعث اتلاف پول و زمان می شود. دلیل آن عدم تجربه و دانش متقاضیان است. بنابراین، کمک گرفتن از یک آژانس مهاجرت برای انجام این وظایف مربوط به مهاجرت دیگر یک گزینه نیست، بلکه یک نوع تعهد است.

از سوی دیگر، در سال‌های اخیر سختگیری‌های بیشتری در فرآیند تأیید ویزا اعمال شده است. بنابراین برای دریافت ویزای EB1 آمریکا، آژانس های مهاجرتی بلیط برنده شما محسوب می شوند تا از هزینه های اضافی و اتلاف وقت جلوگیری کنید.

1713859159 329 همه چیز درباره eb1 آمریکا اندلرن

آخرین کلمه

در این مقاله در مورد ویزای EB1 یا ویزای الیت این کشور و شرایط و مدارک لازم برای دریافت آن صحبت شده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای مورد بحث می توانید همین الان به سایت Www.CarteSabz.Net مراجعه کرده و از کارشناسان مجرب این گروه مشاوره بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.