ایالات متحده اولین خلبان هوش مصنوعی را در نبرد هوایی علیه انسان قرار داد [+ویدئو] – بارها و بارها

1b36c196ffa3015

آمریکا اولین خلبان با هوش مصنوعی را در نبرد هوایی علیه انسان قرار داد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

نیروی هوایی ایالات متحده اولین خلبان هوش مصنوعی خود را بر علیه انسان آزمایش کرد. این اولین بار است که یک پهپاد تحت کنترل هوش مصنوعی با یک انسان روبرو می شود. در سپتامبر 2023، نیروی هوایی ایالات متحده به همراه آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی یا به اختصار دارپا، آزمایش پروازی پیشگامانه ای را انجام دادند که در آن یک جت جنگنده با هوش مصنوعی در مقابل خلبان انسانی کنترل می شد. پس از سال ها تحقیق و شبیه سازی کامپیوتری در دارپا، این آزمایش به دور از هر انتظاری به مرحله عملی رسید.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مبارزان جهان.
  • آخرین نسل از جنگنده ها.
  • خطرناک ترین جنگنده ایران

اولین خلبان هوش مصنوعی

در جزئیات این آزمایش پهپاد X-62A که به طور کامل کنترل می شود هوش مصنوعی او قرار بود با یک اف 16 که توسط یک خلبان انسانی پرواز می کرد روبرو شود. آنها مانورهای خود را در ارتفاع 2000 پایی و سرعت 1930 کیلومتر در ساعت انجام دادند. البته برنده این ماجرا مشخص نشده و اطلاعاتی در دست نیست.

«بیل گری» یکی از خلبانان کهنه کار نیروی هوایی ایالات متحده این آزمایش را فرصتی برای یادگیری و به کارگیری فناوری های هوش مصنوعی توصیف می کند. وی تاکید می کند که هرچه بتوان از تجربیات این چنینی در زمینه سیستم های خودمختار بیشتر استفاده کرد، در این زمینه پیشرفت بیشتری خواهیم داشت.

پیش از این، محققان نظامی چینی نیز مدعی شده بودند که یک جت جنگنده هدایت شونده با هوش مصنوعی در آزمایش هوایی موفق عمل کرده و توانسته در میدان پیروز شود.

بیشتر بخوانید:

  • تانک مرکاوا چیست؟
  • گنبد آهنی چیست؟
  • بهترین سیستم های ضد موشکی جهان.

منبع: دیجیاتو

آمریکا اولین خلبان با هوش مصنوعی را در نبرد هوایی علیه انسان قرار داد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.