هواوی با سیستم عامل HarmonyOS – Tekrato وارد جنگ iOS شد

عامل HarmonyOS می‌تواند iOS را شکست دهد

مقاله هواوی به جنگ iOS با سیستم عامل HarmonyOS می رود اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پیش بینی های جدید نشان می دهد که هواوی می تواند این کار را انجام دهد سیستم عامل هارمونی او اس اپل را شکست دهید. ولی چطور این ممکن است؟ تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

هواوی چند سالی است که با سد محکم تحریم های آمریکا مواجه شده و نمی تواند خدمات خود را گسترش دهد. این غول فناوری چینی دست به کار نشد و روز به روز پیشرفت کرد.

هواوی پس از از دست دادن خدمات گوگل به فکر ساخت سیستم عاملی به نام هارمونی برای رقابت در بازار تلفن همراه افتاد. اما این همه اش نیست؛ اگرچه هواوی سیستم عامل زیبا و یکپارچه ای را توسعه داده است، اما بسیاری از نرم افزارهای مفید اندروید را ندارد و گوشی های دارای سیستم عامل هارمونی قادر به پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G نیستند.

اما هواوی تسلیم نشد و با همکاری یک شرکت چینی که مودم های 5G را توسعه می دهد، توانست فناوری 5G را به پردازنده ها و گوشی های خود بیاورد. اکنون به گفته کارشناسان، هواوی می تواند سیستم عامل iOS اپل شکست در بازار چین و صعود به تاج و تخت.

بیشتر بخوانید: هواوی Nova Y62 و Nova Y62 Plus معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات فنی]

HarmonyOS می تواند iOS را شکست دهد

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، طبق پیش بینی ها این امکان وجود دارد سیستم عامل هواوی هارمونی ممکن است امسال از سیستم عامل گوشی های آیفون پیشی بگیرد.

عرضه گوشی های میت 60 و میت 60 پرو چنان شور و شوقی را در میان مصرف کنندگان چینی ایجاد کرد که باعث شد هواوی در تامین گوشی های مذکور با مشکل مواجه شود، زیرا هواوی در زمینه پردازنده با کمبود و افزایش تولید برای پاسخگویی به تقاضای خریداران مواجه است. وضعیت این شرکت که در شنژن مستقر خواهد شد، بدتر می شود. به نظر می رسد هواوی با افزایش تولید پردازنده Kirin 9000s تا حدودی این مشکل را برطرف کرده است.

HarmonyOS می تواند iOS را شکست دهد

علاوه بر موارد ذکر شده، شرکت سازنده لپ تاپ هوآوی قصد دارد با ارائه HarmonyOS Next به پشتیبانی از برنامه های توسعه یافته بر اساس اندروید پایان دهد. انتظار می رود هواوی نسخه آزمایشی سیستم عامل مورد بحث را در سه ماهه اول سال 2024 در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

هواوی اکنون در حال مذاکره با شرکت های محلی چینی برای سفارشی سازی برخی از برنامه های سیستم عامل خود است. شرکت های چند ملیتی مانند مک دونالد نیز با ارائه درخواست ویژه از هواوی موافقت کرده اند.

مقامات هوآوی با اعلام اینکه بیش از 2.2 میلیون توسعه دهنده در حال کار بر روی توسعه اپلیکیشن های مختلف برای هارمونی او اس هستند، اعلام کردند که در حال حاضر بیش از 700 میلیون دستگاه به سیستم عامل مذکور مجهز شده اند.

هوآوی از سال 2019 در پاسخ به تحریم های ایالات متحده، هارمونی او اس را توسعه داده است.

بیشتر بخوانید:

  • درآمد هواوی در سال 2023 به 100 میلیارد دلار خواهد رسید
  • مشخصات شاسی بلند هواوی چیست؟
  • HyperOS شیائومی و هارمونی او اس هوآوی برای متحول کردن تکنولوژی چین با هم رقابت می کنند

نطر شما چی هست؟ آیا هوآوی با تمام هیاهوی بازار پین می‌تواند iOS اپل را شکست دهد؟ ما منتظر نظرات شما هستیم.

مقاله هواوی به جنگ iOS با سیستم عامل HarmonyOS می رود اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.