هوش مصنوعی اپرا از زبان های مختلف پشتیبانی می کند – بازیگرها

Opera Browser w1200 h629

مقاله هوش مصنوعی اپرا (اپرا) از زبان های مختلف پشتیبانی می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به نظر می رسد سرمایه گذاری های عظیم اپرا در هوش مصنوعی نتیجه داده است. امروزه این شرکت قابلیت جدیدی را از طریق هوش مصنوعی ارائه کرده است که هیچ مرورگر دیگری قادر به ارائه آن نبوده است. خصوصیت جدید اپرا به شما امکان دسترسی به مدل‌های هوش مصنوعی محلی را می‌دهد.

با افزودن پشتیبانی آزمایشی برای 150 نوع LLM محلی (مدل های زبان بزرگ) از تقریباً 50 خانواده مدل، اپرا به کاربران اجازه می دهد مستقیماً از مرورگر خود به LLM های محلی دسترسی داشته باشند و مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: یک تیک Blue X رایگان از ایلان ماسک دریافت کنید!

به گفته اپرا، مدل ها هوش مصنوعی آنها مکمل سرویس آنلاین Aria AI اپرا هستند که در مرورگر اپرا در iOS و اندروید نیز موجود است. LLM های محلی پشتیبانی شده شامل نام هایی مانند Llama (Meta)، Vicuña، Gemma (Google)، Mixtral (Mistral AI) و بسیاری موارد دیگر است.

این ویژگی جدید برای کسانی که می خواهند جستجوی خود را تا حد امکان خصوصی نگه دارند بسیار مفید خواهد بود. امکان دسترسی به LLM های محلی از Opera به این معنی است که داده های کاربران به صورت محلی در دستگاه آنها ذخیره می شود و به آنها اجازه می دهد بدون نیاز به ارسال داده ها به سرور از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند.

از امروز، این ویژگی جدید در دسترس کاربران برنامه نویس اپرا وان است، اگرچه برای فعال کردن آن باید آخرین نسخه برنامه نویس اپرا را دریافت کرده و راهنمای گام به گام آن را دنبال کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی که یک LLM خاص را انتخاب کردید، در دستگاه شما دانلود می شود. شایان ذکر است که یک LLM محلی معمولاً بین 2 تا 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای هر نوع نیاز دارد. پس از بارگیری در دستگاه شما، LLM جدید جایگزین Aria، هوش مصنوعی مرورگر بومی اپرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • مخاطبین را در اینستاگرام با شماره موبایل جستجو کنید
  • الگوریتم ریل اینستاگرام چگونه کار می کند؟
  • چگونه اینستاگرام را غیرفعال کنیم
  • چگونه آهنگ های اینستاگرام را پیدا کنیم؟
  • چگونه از اینستاگرام ریلز آهنگ دانلود کنیم؟

منبع: phonearena

مقاله هوش مصنوعی اپرا (اپرا) از زبان های مختلف پشتیبانی می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.