واکنش دردناک «مجید د قصها» به مرگ کیومرث پوراحمد

واکنش دردناک «مجید د قصها» به مرگ کیومرث پوراحمد

مهدی باغربیگی بازیگر نقش مجید در سریال «قصه های مجید» دقایقی پس از اطلاع از درگذشت کیومرث پوراحمد گفت: کیومرث پوراحمد در خدمت فرهنگ، سینما و تلویزیون بود و مردم ما هنرمند بزرگی را از دست دادند.

به گزارش صبح به نقل از ایرنا، مهدی باغربیگی که به عنوان بازیگر اصلی سریال «قصه های مجید» با این کارگردان تازه درگذشته همکاری داشت، گفت: رابطه من و او رابطه پدر و پسری بود. آقای پوراحمد فردی مسئولیت پذیر بود.

در زمان ساخت «قصه های مجید» و حتی بعد از آن حواسش به من بود. مدام در تماس بودیم و با هم احوالپرسی می کردیم. او در زندگی به من توصیه هایی می کرد. او برای من مثل یک پدر بود و ما رابطه پدر و پسری داشتیم.

باغربیگی افزود: ده دقیقه پیش از مرگ وی مطلع شدم. با خانواده آنها تماس گرفتم و آنها این خبر را تایید کردند. الان اصلا نمیتونم حرف بزنم

هم مردم اصفهان و هم کل کشور یک شخصیت بزرگ را از دست دادند. خانواده او مثل خانواده من هستند. داستان های مجید یکی از سریال های خوب این کارگردان بود.

مردم هنوز بعد از بیست سال این سریال را به یاد دارند. چون داستانش با زندگی مردم هماهنگ بود و خیلی ها شخصیتی مثل مجید را در خانه هایشان داشتند.

کیومرث پوراحمد در سال 1328 در اصفهان متولد شد و در کارنامه حرفه ای خود آثاری ماندگار از جمله قصه های مجید و سریال سورنخ و فیلم هایی چون بخر هانیه، سیشران قریب، شب یلدا و اتوبوس شب داشت. وی در شهر ساحلی بندرانزلی درگذشت.

فیلم دوسه بازی ایست آخرین اثر زنده‌یاد پوراحمد بود که اسفندماه سال گذشته در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

نوشته واکنش دردناک «مجید دقاصه ها» به درگذشت کیومرث پوراحمد اول صبح. ظاهر شد.