ویدئو/ مردی که خودروی شاه و نخست وزیرش را به دست آورد!

ویدئو/ مردی که خودروی شاه و نخست وزیرش را به دست آورد!

امیررضا ثابت پی یکی از صاحبان سرمایه در ایران است که علاقه زیادی به اشیا تاریخی و کلکسیونی دارد.

به گزارش بازیگرها، در این ویدئو امیررضا ثابت پی در مورد چگونگی به دست آوردن این خودروهای قدیمی صحبت می‌کند.

او با وجود خرید کادیلاک سفارشی گارد شاهنشاهی و خودروی شخصی هویدا نتوانست خودروی احمدی‌نژاد را خریداری کند!

 

«گارد شاهنشاهی» سفارش داد، «کادیلاک» خودرو خاص ساخت

فرارو: به تازگی تصاویر و ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن یک خودرو کادیلاک بسیار خاص به چشم می‌خورد. که متعلق به گارد شاهنشاهی بوده و به تعداد بسیار محدود در سال ۱۹۷۷ ساخته شده است.

در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم. که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.

مدیری که عاشق جمع آوری خودرو است!

کارخانه دار: از بچگی ماشین‌ها را دوست داشتم. این خودروهایی که در این کلکسیون دیدید. به جز خودرو متعلق به شاه و هویدا و بهروز وثوق، بقیه مدلشان ۱۳۵۰ و یا ۱۹۷۱ است یعنی هم سن خود من!

البته علاوه بر این اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌ها، هر چیزی که متولد سال ۱۳۵۰ باشد را دوست دارم و برخی‌ها را نگهداری می‌کنم.

این کار را در حق دختران خودم هم کرده‌ام و مثلا روزنامه‌های روز تولد آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ام. تا بدانند روزی که آن‌ها به دنیا آمدند، دنیا چه شکلی بوده است.

در محوطه ساختمان شرکت «نامی‌نو» واقع در شرق تهران، یک ساختمان بزرگ و شیشه‌ای وجود دارد. که پر است از اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های قدیمی و آنتیک.

هر یک از اجزای این کلکسیون ارزشمند، سرگذشت و خاطره خاص خودش را دارد. یک کادیلاک سلطنتی متعلق به محمدرضا پهلوی. جگوار طوسی. متعلق به عباس هویدا، ژیان بهروز وثوقی در فیلم همسفر و تعداد زیادی خودروهای دیگر که عمدتا یک ویژگی مشخص دارند؛ ساخت ۱۳۵۰ خورشیدی!

همه اینها را امیررضا ثابت‌پی، مدیرعامل جوان شرکت صنایع غذایی نامی‌نو گرد آورده است که می‌گوید عاشق اشیاء قدیمی است. و از روح حاکم بر نماها و مدل‌های کلاسیک لذت می‌برد و انرژی می‌گیرد.

ویدئو: اکو ایران

نوشته ویدئو/ مردی که خودروی شاه و نخست وزیرش را به دست آورد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.