ویدئو/واکنش به حرکات موزون دختران چادری در تلویزیون!

ویدئو/واکنش به حرکات موزون دختران چادری در تلویزیون!

گروه سرود دخترانه آفتاب اصفهان در یک برنامه استعدادیابی از تلویزیون به اجرای آهنگ پرداختند.

به گزارش صبح، این سرود به دلیل حرکات موزون این دختران و همچنین محتوای سرود به شدت جنجالی شد.

نام این آهنگ با عقلت فیلتر کن که در مورد فیلتر کردن فضای مجازی بود.

 

واکنش ها به این سرود

برترین ها: در ساعات گذشته ویدیویی از برنامه ای که ظاهرا استعدادیابی است و از صدا و سیما پخش می شود در فضای مجازی دست به دست شد که جنجال زیادی به پا کرد. گروهی متشکل از چند دختر چادری شعری می خوانند که محتوایی برای تایید فیلترینگ دارد و شکل اجرا هم کمی عناصر کمدی دارد!
نه اینکه از روی عمد کمدی باشد، بلکه به دلیل بی استعدادی مجریان و کارگردانی مضحک، کمدی شده است.

به هر حال مضمون این شعر، ظاهر مجریان و البته داوران که سلبریتی هایی چون سیما تارزان هستند در افکار عمومی و شبکه های اجتماعی به شدت مورد قضاوت قرار می گیرد.

در مطلب زیر نگاهی به بحث ساعت آخر کاربران شبکه های اجتماعی برای داشتن روحیه بهتر انداخته ایم:

سیامک رحمانی روزنامه نگار درباره این ویدئو نوشت: گروه سرود دخترانه آفتاب در مدح فیلترینگ و محدودیت می خواند. فقط آنجایی که می گویند: «تا زمانی که لازم است چشمانمان را می بندیم، همه چیز در زندگی ما آرام است». بله، پلک های خود را ببندید و فکر کنید که این یک مدینه فاضله است. منکر فساد، فقر و تباهی. شما عزیزان چشمانتان را بسته اید تا حقیقت را نبینید

حسین مقشیدی نیا، منتقد سینما نیز در این باره نوشت: نکته اصلی حجم باورنکردنی حماقت و سادگی آنها نیست. نکته اصلی این است که همه این دخترها علاوه بر سازندگان و طراحان این نمایش مضحک، چندین نوع فیلترشکن را روی گوشی خود نصب کرده اند.

نظرات سایر کاربران

یکی از کاربران هم نوشته است: همه چیز را فیلتر کنید بعد فیلترشکن های پردرآمد خود و فرزندانشان را در اختیار مردم قرار دهید و همه را از کودک 7 ساله تا پیرمرد 70 ساله به فیلترشکن مجهز کنید. آنها محتوا تولید می کنند و شعر می خوانند که شما می توانید با مغز خود فیلتر کنید!

کاربر دیگری درباره متن این سرود نوشت: سرود با عقلت فیلتر کن توسط گروه دختران آفتاب در برنامه هماهنگ اجرا شد. جدا از اجرای موسیقی افتضاح، شعر این اثر به تمام معنا شاهکاری بود به معنای تشویق به خودپسندی کاربران فضای مجازی!

صدا و سیما به جایی رسیده که برای راحت زندگی کردن به مردم می گوید احمق باشید!

خود را فیلتر کنید زیرا ما دیگر نمی توانیم شما را فیلتر کنیم! واقعا در این ذهن ها چه می گذرد! این اثر از نظر هنری و محتوایی امتیازی نمی گیرد اما چرا داوران اینقدر به آن می دهند!

مصطفی همچنین نوشت: بیچاره سیمای جلیلی! باور نکردنی است، این نمایش بیهوده سبک زندگی کره شمالی را تبلیغ می کند!

انتقاد از تیرانداز

زهرا درباره داوران این برنامه گفت: اگر از اجرای مضحک ترانه «با عقلت فیلتر کن» را که در صدا و سیما اجرا کردی چشم پوشی کنیم، از آیفونی که در دست دارید هم بگذریم… داوران آن برنامه. از جمله خانم تیرانزا دقیقا برای چه استعدادی هستند. داره قضاوت میکنه!

کاربر دیگری نیز نوشت: بله، خانم سیما تیرانداز را خواهیم دید که بعد از اعتراضات اخیر و محرومیت اکثر بازیگران زن تصمیم گرفت در شبکه صداسیما داوری کند. بازار خوب خانم!

یاسی نوشت: فقط قیافه سیما تارزان انگار داره یه اجرای عمیق و عجیب میبینه:)))

کاربر دیگری در پاسخ به این توییت نوشت: نه، او به این فکر می کند که پولی که برای این برنامه گرفتم ارزشش را دارد یا نه؟

رحمانی همچنین نوشت: خانم سیما تیرانداز مدیران شبکه افق که شما مجری برنامه آنها هستید، آیا می دانید که به عنوان بازیگر نمایش «657» به هدایت ها و سیاست های کشور طعنه می زنید و مردم شما را تشویق می کنند. ?

فیلم نوشته/واکنش به حرکات موزون دختران چادری در تلویزیون! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.