ویدئو/ وقتی نقی معمولی می‌خواهد دماغش را عمل کند!

نقی معمولی می‌خواهد دماغش را عمل کند.

نقی معمولی یکی از ماندگارترین شخصیت‌های تاریخ تلویزیون است که محسن تنابنده به آن جان داده است.

به گزارش بازیگرها، در بخشی از فصل دوم سریال پایتخت نقی معمولی از تمایل خود برای عمل بینی‌اش رونمایی می‌کند.

این سکانس بامزه را در ادامه ببینید.

 

ماجراهای نقی معمولی

همشهری: خطر ساخت فصل سوم یک مجموعه خیلی زیاد است. سیروس مقدم در این‌باره صحبت می‌کند و می‌گوید:

«وقتی قرار شد سری سوم مجموعه ساخته شود، به این فکر کردیم که کار می‌تواند مانند سری‌های قبل موفقیت‌آمیز باشد. یا این‌که شکست می‌خورد؟ البته گروه ما خطر کرد و ساخت سری سوم مجموعه را بر عهده گرفت.»

مقدم که به جز دو مجموعه‌ی قبلی پایتخت، در مجموعه‌های «چاردیواری» و «چک برگشتی» هم این گروه را همراه خود داشته. شروع پیش‌تولید پایتخت۳ را با این‌که زمان کم‌تری داشته، به هشت‌سال قبل و زمان در کنار هم قرارگرفتن این گروه برمی‌گرداند و می‌گوید:

«این گروه، سال‌هاست با هم کار می‌کنند و در پایتخت۳ هم پختگی بیش‌تری پیدا کرده است.»

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که حتی سریال‌هایی که در دیگر شهرها هم ساخته می‌شوند، به‌نوعی به تهران می‌رسند، می‌گوید:

«فکر می‌کنم تهران همیشه پر از قصه، حادثه و شخصیت است و می‌تواند بستر مناسبی برای ساخت سریال‌هایی باشد. که قصه‌های جذابی را دنبال می‌کنند.»

محسن تنابنده که ما او را به نام «نقی معمولی» در این مجموعه می‌شناسیم. نویسنده و بازیگری است که توانایی‌های خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد.

او هم در این نشست حضور دارد و در اشاره به استفاده از لهجه در این مجموعه، می‌گوید:

«ما باید فضایی داشته باشیم که بتواند به ما کمک کند تا با وسعت اندیشه و بالابردن گنجایش خودمان، راحت حرف بزنیم. باید کمک کنیم در سینما و تلویزیون، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف را به کار ببریم تا زنده باشند و مانند اثری هنری، باقی بمانند.»

او با اشاره به این‌که خیلی از مازندرانی‌ها، امروزه بیش‌تر سعی می‌کنند فارسی صحبت کنند و لهجه‌ی خودشان را به کار نمی‌برند، ادامه می‌دهد:

«این اتفاق، لطمه‌ی زیادی به لهجه‌ها و گویش‌های کشور می‌زند.»

نوشته ویدئو/ وقتی نقی معمولی می‌خواهد دماغش را عمل کند! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.