ویژگی بایگانی برنامه به Android 15 – Techrato اضافه خواهد شد

ویژگی بایگانی برنامه به Android 15 – Techrato اضافه خواهد شد

مقاله “ویژگی آرشیو برنامه به اندروید 15 اضافه خواهد شد” اولین بار در وبسایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ماه گذشته، مشعل رحمان، qامکان آرشیو کردن برنامه معرفی کرده بود این افزونه مفید احتمالاً در نسخه پایدار اندروید 15 موجود است و به شما امکان می دهد بدون حذف کامل برنامه ها فضای دستگاه خود را بازیابی کنید.نسخه جدید اندروید 15 هدف آن آزاد کردن فضای ذخیره سازی بیشتر با جابجایی برنامه های استفاده نشده و در عین حال حفظ داده های شماست.

بیشتر بخوانید: ویژگی های اندروید 15; هر آنچه باید در مورد نسخه جدید سیستم عامل اندروید بدانید

ویژگی Android 15 Program Archive چیست؟

به جای حذف نصب برنامه، وقتی یک برنامه را بایگانی می کنید، سیستم عامل همه چیز را به جز نماد و کد برنامه حذف می کند. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی برنامه را از طریق Google Play با ضربه زدن روی نماد بازیابی کنید و اگر تصمیم به نصب مجدد آن دارید، می توانید مطمئن باشید که داده های شما به راحتی منتقل می شود.

به گزارش رحمان، به نظر می رسد با نسخه جدید اندروید 15، کاربر می تواند اپلیکیشن ها را به صورت دستی بایگانی کند یا گوشی را طوری تنظیم کند که به صورت خودکار این کار را انجام دهد. کل سیستم بر اساس چیزی است که Google آن را APKهای بایگانی شده می نامد.

اگر اینترنت سریع دارید، نصب مجدد یک برنامه بایگانی شده چند ثانیه طول می کشد، و اگر نظر خود را تغییر دهید و بخواهید دوباره از برنامه استفاده کنید، همه چیز مانند زمانی است که آن را بایگانی کرده اید.

بیشتر بخوانید:

  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ
  • انتقال اطلاعات از اندروید به اندروید
  • بازنشانی به تنظیمات کارخانه در گوشی های اندرویدی
  • ویژگی های مخفی در گوشی های اندرویدی
  • اتصال کیبورد USB به گوشی اندروید
  • بهترین برنامه های سفر برای اندروید
  • بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر
  • بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید
  • ضبط تماس در اندروید چگونه است؟
  • ویژگی های iOS 18; شایعات، تاریخ انتشار و آنچه تاکنون در مورد این سیستم عامل می دانیم
  • بهینه ساز باتری موبایل یا حالت صرفه جویی در باتری در موبایل چیست و برای چیست؟

منبع: androidcentral

مقاله “ویژگی آرشیو برنامه به اندروید 15 اضافه خواهد شد” اولین بار در وبسایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.