ویژگی جدید اندروید ۱۵ عمر باتری دستگاه را افزایش می دهد – بازیگرها

Android 15 might get new adaptive timeout feature to save your battery and privacy

مقاله ویژگی جدید اندروید 15 عمر باتری دستگاه را افزایش می دهد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اندروید 15 در حال آماده شدن است تا بسیاری از ویژگی ها و ترفندهای جدید را به گوشی های اندرویدی ارائه دهد. دیروز مشخص شد که این آپدیت امنیت حریم خصوصی شما را تضمین می کند و حالا خبرها ویژگی جدیدی از اندروید 15 را نشان می دهد که سلامت باتری را تضمین می کند.

اندروید 15 احتمالا گزینه جدیدی را برای تنظیمات Screen Time معرفی خواهد کرد که وضعیت باتری شما را افزایش می دهد. میشال رحمان، کارشناس اندروید در Android Authority، در دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15، موضوعاتی را مشاهده کرد که به ویژگی بررسی تطبیقی ​​جدید اشاره می‌کردند. این رشته‌ها توضیح می‌دهند که این ویژگی جدید “به‌طور خودکار صفحه نمایش را زودتر خاموش می‌کند، اگر از خود استفاده نکنید. دستگاه.”

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 15 امکان مخفی کردن برنامه ها را ارائه می دهد

سلامت باتری با ویژگی جدید اندروید 15 تضمین شده است

اگرچه هنوز مشخص نیست که اندروید چگونه تشخیص می دهد که دستگاه در حال استفاده نیست، اما احتمالاً از معیار هوشمندتری نسبت به لمس استفاده می کند. حتی می توانید از دوربین جلوی دستگاه خود استفاده کنید تا مطمئن شوید کارتان تمام شده است.

جالب اینجاست که این رشته‌ها در com.google.* قرار دارند، که رحمان می‌گوید نشان می‌دهد که ویژگی زمان‌بندی تطبیقی ​​احتمالاً به‌عنوان یک ویژگی انحصاری برای تلفن‌های پیکسل منتشر خواهد شد. با این حال، درست مانند ویژگی فوکوس روی صفحه که با پیکسل 4 قبل از عرضه آن در سایر گوشی‌های هوشمند ارائه شد، ممکن است الگوی عرضه مشابهی را برای این ویژگی جدید مشاهده کنیم.

با ویژگی جدید Adaptive Timeout در اندروید 15، می‌توانید بدون نگرانی بیش از حد در مورد امنیت، از زمان‌بندی طولانی‌تر نمایشگر لذت ببرید. پس از اتمام کار با دستگاه، سیستم عامل به طور هوشمند صفحه را خاموش و قفل می کند. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی عرضه می شود، اما می توان پیش بینی کرد که به زودی اطلاعات واضح تری خواهیم داشت. تصویر دستگاه. ما این ویژگی را داریم زیرا گوگل به انتشار پیش نمایش های اندروید 15 ادامه می دهد.

انتظار می رود گوگل در کنفرانس I/O خود در 14 می جزئیات بیشتری در مورد اندروید 15 ارائه کند. برخی از ویژگی ها و تغییرات مورد انتظار شامل فضای خصوصی جدید برای برنامه های حساس، به روز رسانی نوار وضعیت و گزینه های اضافی است.

بیشتر بخوانید:

  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ
  • انتقال اطلاعات از اندروید به اندروید
  • بازنشانی به تنظیمات کارخانه در گوشی های اندرویدی
  • ویژگی های مخفی در گوشی های اندرویدی
  • اتصال کیبورد USB به گوشی اندروید

نظر شما در مورد ویژگی جدید اندروید 15 و بهبود سلامت باتری چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

مقاله ویژگی جدید اندروید 15 عمر باتری دستگاه را افزایش می دهد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.