ویژگی محبوب Touch ID برای همیشه حذف می شود – Tekrato

which iphones have touch id se 2020 11zon

ویژگی محبوب Touch ID برای همیشه حذف می شود – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

اکنون که کار اپل با عرضه سری آیفون 15 به پایان رسیده است، توجه شایعات به سمت جانشین آن معطوف شده است. به نظر می رسد این شرکت یک ویژگی محبوب را هدف قرار داده است. شناسه لمسی برای همیشه حذف کنید و امیدوارم از آن استفاده کنید سری آیفون 16 این نیست

شایعاتی در مورد آیفون 16 قبلاً در مورد آن صحبت شده و این بار اطلاعاتی در مورد یکی از ویژگی های محبوب منتشر شده است. این بار کاربران شبکه اجتماعی Weibo از خداحافظی اپل با فناوری تاچ آی دی خبر داده اند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • آیفون 16 از سیستم خنک کننده جدیدی بهره خواهد برد
  • Caviar آیفون 15 پرو 9000 دلاری را با طراحی وایکینگ معرفی کرد
  • این تحلیلگر معروف از وجود دوربین چهارگانه در آیفون 16 پرو خبر داد

در آیفون 16 خبری از تاچ آیدی نیست

شایعات منتشر شده در سایت اجتماعی Weibo ادعا می کنند که اپل قصد ندارد از فناوری Touch ID در سری آیفون 16 استفاده کند. اما به نظر می رسد که اینطور نیست.

شناسه لمسی
شناسه لمسی

بسیاری از تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تراشه های Touch ID ظاهراً دیگر در دسترس نیستند. تنها واحدهای باقی مانده برای ساخت تراشه های نسل سوم آیفون SE استفاده می شود. این نشان می دهد که اپل ممکن است هیچ برنامه ای برای بازگرداندن تاچ آیدی نداشته باشد

فقدان یا عدم وجود تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تراشه های Touch ID به این معنی است که نسل چهارم آیفون SE بدون تاچ آیدی نیز تولید خواهد شد. البته ممکن است این موبایل به جای تاچ آیدی دارای Face ID باشد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل می تواند از فناوری تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک در آیفون های آینده استفاده کند، اما این ویژگی تا سال 2026 در دسترس نخواهد بود و مشخص نیست که این شرکت این کار را انجام دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ عرضه OnePlus 12 مشخص شده است
  • شکست اپل در بازار چین؛ فروش برندهای چینی بیشتر از آیفون است
  • Oppo Find X7 Pro اولین گوشی جهان با دو دوربین پریسکوپی خواهد بود
  • توقف تبلیغات اپل در X. حمایت ایلان ماسک از پست های ضد یهود کارساز بود

منبع: sammobile

نظر شما در مورد حذف قابلیت محبوب Touch ID در آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

ویژگی محبوب Touch ID برای همیشه حذف می شود – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.