ویژگی پشته عکس‌ها در برنامه Google Photos برای دستگاه‌های Android – Tekrato فعال خواهد شد

ویژگی پشته عکس‌ها در برنامه Google Photos برای دستگاه‌های Android – Tekrato فعال خواهد شد

مقاله قابلیت Photos Stack در اپلیکیشن Google Photos برای دستگاه های اندرویدی فعال می شود اولین بار در وبسایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Google Photos، که هرگز فرصتی را برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران با ویژگی‌های جدید از دست نمی‌دهد. اکنون عملکرد پشته عکس برای کاربران اندروید فعال شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا عکس های مشابه را در یک پوشه در گوشی هوشمند خود قرار دهند.

این قابلیت از نوامبر سال گذشته بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های اپل فعال شده است و اکنون کاربران اندرویدی نیز می توانند از این قابلیت جدید اما مفید بهره مند شوند. Photos Stack Future به کاربر این امکان را می دهد که گالری خود را جمع کند و عکس های مشابه را در زیر یک تصویر کوچک گروه بندی کند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ حلقه گلکسی خود را معرفی کرد

ویژگی Photo Stack را می توان به راحتی با رفتن به پوشه تنظیمات عکس، تنظیمات برگزیده، عکس های مشابه فعال کرد. در غیر این صورت، برنامه Google Photos از شما می‌خواهد پس از به‌روزرسانی برنامه از Play Store، این ویژگی را از طریق یک پنجره بازشو فعال کنید. پس از فعال شدن، عکس‌های گروه‌بندی‌شده به‌عنوان یک پوشه با یک تصویر کوچک در نمای شبکه‌ای ظاهر می‌شوند. این پوشه همچنین با نمادی در گوشه سمت راست بالای تصویر کوچک قابل شناسایی است.

مانند پشته‌های عکس در Google Photos، ویژگی جدید Photo Stack یک تصویر کوچک را با یک نماد خاص در گوشه سمت راست بالا نمایش می‌دهد تا آن را متمایز کند. هنگام باز کردن پوشه عکس ها، کاربران می توانند تمام تصاویر را به صورت نواری از چپ به راست ببینند. علاوه بر این، کاربران می توانند گزینه بالا را انتخاب کنند، تصاویر ناخواسته را حذف کنند یا تصاویر خاصی را برای حذف انتخاب کنند.

با استفاده از این ویژگی می توانید کل پوشه یا فقط انتخاب بالا را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، کسانی که تمایلی به استفاده از این ویژگی ندارند، می توانند با مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه Unstack Photos، آن را غیرفعال کنند، البته شایان ذکر است که راه اندازی قابلیت Photo Stacks ممکن است چند روز طول بکشد. .

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2022
  • بهترین دوربین گوشی 2022
  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2022
  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022
  • بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022
  • بهترین گوشی های هواوی در سال 2022

نظر شما در مورد ویژگی Photo Stack چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله قابلیت Photos Stack در اپلیکیشن Google Photos برای دستگاه های اندرویدی فعال می شود اولین بار در وبسایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.