پاسخ صداتو قسمت ۲ فصل ۲ خواننده کی بود کی نبود؟

صداتو قسمت 2 فصل 2 چه کسی خواننده بود و کدام نبود؟

در این قسمت از سایت خبری بازیگرها در مورد پاسخ. ساداتو قسمت 2 فصل 2 خواننده کی بود و کی نبود؟ ساداتو قسمت 2 فصل دوم خواننده کیست براتون مطلب آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام خواننده در قسمت 2 فصل 2 سداتو ظاهر می شود؟

ساداتو قسمت 2 فصل 2 خواننده کیه؟

نوازنده قدیس خواننده (متین داودی) بود.
مشاور مهاجرت خواننده نیست (پوریا تادزکیری)
معلم عربی خواننده نیست (امین گنچ خانلو)
راننده رالی خواننده نیست (کیوان زارعی)
نماینده بیمه کتابخوان نیست (توحید هدایتی فر)
معلم زبان خواننده نیست (مهدی عسگری)

توجه داشته باشید که سایت بازیگرها در همان دقایق ابتدایی انتشار قسمت های جدید صداتو لینک های قانونی را در سایت قرار می دهد.

انتظار می رود در هفته های آینده لینک مستقیم قانونی (پرداخت و خرید) را از این سایت دانلود کنید. جمله بس است دانلود آهنگ صداتو بازیگرها در گوگل جستجو کنید و به لینک مورد نظر در سایت ما برسید.

اکنون که پاسخ Sedato Season 2 Episode 2 را می دانید، می توانید به صورت قانونی، Sedato Season 2 Episode 2 را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

لینک دانلود قسمت دوم از فصل دوم مسابقه صداتو – کلیک

داستان Sedato “Sedato”، یک مسابقه معمایی موسیقی جذاب. در هر قسمت از این برنامه 6 چهره جدید داریم که یا خواننده واقعی هستند یا نقش یک خواننده را بازی می کنند. چالش شرکت کننده نمایش این است که حدس بزند چه کسی برای حذف آنها خوب نیست و چه کسی برای رسیدن به فینال خوب به نظر می رسد! در هر قسمت حداقل یک و حداکثر 5 خواننده واقعی حضور دارند. برای حل این معما نیز 4 چهره سرشناس به شما کمک می کنند که ما به آنها یاور می گوییم.

صداتو به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده و بر اساس ایده برنامه صدای تو را می بینم محصول شبکه فاکس ساخته شده است. البته ایده اولیه متعلق به برنامه ای به همین نام است که در کره جنوبی تولید شده است. فضای مرموز و موزیکال نمایش، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه ای را هم برای شرکت کنندگان و هم برای بینندگان ایجاد می کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59549

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نوشته زواب صداتو قسمت دوم فصل دوم خواننده کی بود کی نبود؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.