مارک زاکربرگ: مدیر عامل انویدیا، تیلور سویفت دنیای فناوری – بازیگرها است

6604d39c1caec1275a6a2620

مقاله مارک زاکربرگ: تیلور سویفت، مدیر عامل انویدیا، دنیای فناوری است، اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا را با تیلور سویفت، ستاره موسیقی پاپ مقایسه کرد. این تشبیه زاکربرگ در پاسخ به عکسی از او و هوانگ در حال تبادل ژاکت است. زاکربرگ این مقایسه را انجام داد و توضیح داد که “او مانند تیلور سویفت است، اما برای صنعت فناوری.” این تشبیه نشان دهنده رابطه نزدیک زاکربرگ با هوانگ و تأثیر او بر صنعت فناوری است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست؟ بررسی ویژگی های مثبت و منفی هوش مصنوعی

مدیر عامل انویدیا، تیلور سویفت از دنیای فناوری است

رئیس متا، مارک زاکربرگ، روز سه‌شنبه، مدیرعامل انویدیا را با یک ستاره پاپ مقایسه کرد. به گفته او موسیقی تیلور سویفت و هوش مصنوعی جنسن هوانگ را دارد.

در واقع، اظهار نظر زاکربرگ در مورد هوانگ فقط به طرفداران سوئیفت اشاره نمی کند. در عوض، با توجه به جاه طلبی های ادعایی زاکربرگ برای تبدیل متا به یک بازیکن پیشرو در هوش مصنوعی، کار هوانگ در انویدیا برای بقای متا بسیار مهم است.

مارک زاکربرگ: مدیر عامل انویدیا تیلور سویفت دنیای فناوری است

زاکربرگ قصد دارد انباری از تراشه های انویدیا بسازد که می تواند برای آموزش و استقرار مدل های هوش مصنوعی استفاده شود. طی مصاحبه ای با The Verge در ژانویه، او اعلام کرد که متا تا پایان سال 2024 بیش از 340000 پردازنده گرافیکی Nvidia H100 خواهد داشت.

او گفت:

ما توانایی انجام این کار را در مقیاسی توسعه داده ایم که ممکن است بزرگتر از هر شرکت دیگری باشد. من فکر می کنم بسیاری از مردم شاید قدردان آن نباشند.

رقابت بی‌وقفه برای تسلط بر هوش مصنوعی توسط شرکت‌هایی مانند متا، انویدیا هوانگ را نیز در موقعیتی غبطه‌انگیز قرار داده است. طبق گزارش ها، ارزش انویدیا در ماه گذشته به ۲ تریلیون دلار رسید و از آمازون و آلفابت پیشی گرفت. همانطور که داده ها نشان می دهد، سهام انویدیا در حال حاضر رقیب کل بازار سهام چین است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن

منبع: اطلاعات داخلی

مقاله مارک زاکربرگ: تیلور سویفت، مدیر عامل انویدیا، دنیای فناوری است، اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.