پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در جریان است – بازیگرها

sam altman

پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است، ابتدا در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بعد از سام آلتمن از سمت مدیرعاملی OpenAI برکنار شدبحران ها از همان روز و در سحر شروع شد. اما در حال حاضر، شواهد از OpenAI از اخراج سم آلتمن پشیمان است گزارش.

دیروز شنیدیم که هیئت مدیره OpenAI سم آلتمن را برکنار کرد و میرا موراتی را به عنوان مدیرعامل موقت انتخاب کرده است. این تصمیم پیامدهای متعددی داشت که از جمله آنها می توان به کاهش قیمت توکن Worldcoin بود. همچنین اعلام شد که چندین نفر دیگر از جمله گرگ براکمن (از بنیانگذاران OpenAI) از سمت خود استعفا داد.

سلسله حوادثی که در روزها و ساعات پایانی رخ داده است، هیئت مدیره OpenAI (شرکت توسعه ChatGPT) برای سام آلتمن به جای خود برگردد


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هشدار مهم سام آلتمن: هوش مصنوعی جایگزین بسیاری از مشاغل خواهد شد!
  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • توقف تبلیغات اپل در X. حمایت ایلان ماسک از پست های ضد یهود کارساز بود

OpenAI از اخراج سم آلتمن پشیمان است

به گفته چندین نفر از افراد آشنا، هیئت مدیره OpenAI در حال مذاکره با سم آلتمن برای بازگشت به عنوان مدیرعامل است. یکی از افراد گفت آلتمن به طور ناگهانی و بدون اطلاع هیئت مدیره در روز جمعه اخراج شد و اکنون در مورد پذیرش پیشنهاد بازگشت مطمئن نیست. احتمالاً می خواهید تغییرات قابل توجهی در سیستم مدیریت OpenAI ایجاد کنید.

OpenAI از اخراج سم آلتمن پشیمان است

پس از انتشار این خبر، یکی دیگر از منابع نزدیک به آلتمن اعلام کرد که هیئت مدیره با استعفا و سپس بازگشت آلتمن و براکمن موافقت کرده است. اما تا آن زمان، مهلت اولیه ساعت 5 بعد از ظهر را از دست داده بود.تا آن زمان، بسیاری از کارمندان شرکت استعفا داده بودند. اگر آلتمن تصمیم بگیرد برای همیشه شرکت را ترک کند و شرکت جدیدی راه اندازی کند، این کارمندان قطعاً با او خواهند رفت.

مذاکرات هیئت مدیره با آلتمن برای بازگرداندن او، به خصوص تنها یک روز پس از اخراج او، نشان می دهد که OpenAI با مشکل جدی مواجه است. ساعاتی پس از برکناری آلتمن، رئیس OpenAI و رئیس سابق هیئت مدیره، گرگ براکمن استعفا داد. گزارش ها حاکی از آن است که آن دو با دوستان و سرمایه گذاران دیگر درباره راه اندازی یک شرکت دیگر صحبت کردند. در پی اخراج و استعفای این دو نفر، گروهی از پژوهشگران ارشد نیز از سمت خود استعفا دادند و همانطور که از شواهد پیداست، افراد زیادی نیز به فکر ترک این شرکت هستند.

مایکروسافت، بزرگترین سرمایه گذار OpenAI، اندکی پس از اخراج آلتمن در بیانیه ای گفت که این شرکت به مشارکت خود با شرکت هوش مصنوعی «متعهد» باقی می ماند. با این حال، به سرمایه گذاران OpenAI هشدار داده نشد یا فرصتی برای بررسی تصمیم هیئت مدیره برای حذف آلتمن داده نشد.

حذف آلتمن به عنوان چهره شناخته شده این شرکت ممکن است باعث شود OpenAI با بحران های جدی تری مواجه شود. به خصوص زمانی که شرکت های رقیب ChatGPT به سرعت در حال گسترش و توسعه هستند.

بیشتر بخوانید:

  • شکست اپل در بازار چین؛ فروش برندهای چینی بیشتر از آیفون است
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • استاندارد RCS در آیفون های 2024 اجرا خواهد شد. اپل دوباره تسلیم شد!

پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است، ابتدا در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.