پیام شروین حاجی پور به همسر جو بایدن درباره جایزه گرمی + عکس – شعبون ⭐️

شروین حاجی پور به همسر جو بایدن درباره جایزه

شروین حاجی پور پس از دریافت جایزه گرمی تیتر اول رسانه های جهان شد و نظرات مختلفی درباره او مطرح شد.

پس از اینکه بسیاری از رسانه های کشورمان معتقد بودند جایزه شروین حاجی پور کاملا سیاسی بوده و به همین دلیل همسر جو بایدن این جایزه را به شروین حاجی پور داد.

پیام شروین حاجی پور برای همسر جو بایدن

شروین حاجی پور در پی این کامنت ها متنی را برای همسر جو بایدن در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت که تمام مشکلات کشور ما به خاطر تحریم هایی است که شما مطرح کردید و ای کاش جایزه من توسط یک شخصیت هنری و نه سیاسی به من داده می شد. شکل . .

پیام شروین حاجی پور به همسر جو بایدن درباره جوایز گرمی + عکس

این پیام شروین حاجی پور با استقبال رسانه های کشورمان مواجه شد و از وی تجلیل کردند. شروین حاجی پور هم نوشته که می خواهم در کشورم بمانم و کشورم را دوست دارم.

همچنین ببینید:

حمله آمنه سادات ذبیح پور به شروین حاجی پور برای جوایز گرمی

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده و همسرش

خواننده آهنگ برای برنده جایزه گرمی ضمن تشکر از حمایت ها؛ او از تحویل جایزه توسط جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده انتقاد کرد. شروین حاجی پور نوشت: من و همه ایرانی ها از این جایزه خوشحالیم. اما باید بگویم که بسیاری از زندگی و شادی مردم ایران و منطقه توسط دولتی که همسر رئیس جمهور آن کشور این جایزه را به من داده است نابود شده است.

نوشته پیام شروین حاجی پور به همسر جو بایدن درباره جایزه گرمی + عکس اولین بار در بازیگرها ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.