پیشنهاد استفاده از این محصولات برای زیبایی دکوراسیون داخلی

images 1704795020 659d1b8c099de

در صورتی که تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی منزل، شرکت تان و… دارید می توانید با استفاده از محصولات و ابزارهایی که در بازار وجود دارند زیبایی محیط تان را دو چندان کنید، در این مقاله چند محصول را برای زیبایی دکوراسیون داخلی تان به شما پیشنهاد می کنیم.

قرنیز

قرنیز از مهم ترین لوازم و ابزاری است که از آن برای زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده می شود، قرنیز ها به انواع مختلفی از جمله قرنیز مدرن، قرنیز نور مخفی، قرنیز بازسازی، قرنیز ورساچه و… تقسیم می شوند و که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

قرنیز ها در ابعاد 7، 9، 10، 11 سانتی متری در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند که می توانید آن ها را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

از قرنیز نور مخفی برای نورپردازی محیط و افزایش زیبایی های فضا استفاده می شود، قرنیز بازسازی از انواع قرنیزهای کاربردی است که امکان اجرای آن روی سایر قرنیز ها وجود دارد.

دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال از کاربردی ترین و پر استفاده ترین محصولات دکوراسیون داخلی و از جنس پلی استایرن است، این نوع دیوارپوش دارای سه لایه بوده و به عنوان نوعی عایق حرارت و صدا معرفی می شود، دیوارپوش ترمووال از افت انرژی جلوگیری کرده و در نتیجه هزینه ها را نیز کاهش خواهد داد.

از آن جایی که در دیواپوش ترمووال روکش چوب طبیعی به کار رفته است، زیبایی منحصر به فردی به فضا می بخشد، این محصول کاملاً مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد، ترمووال محصولی ضد آب بوده و امکان شست و شوی آن وجود دارد، امکان نصب و اجرای آن در سطوح مختلف وجود دارد و قابلیت نظافت آسان دارد.

کاور شوفاژ

کاور شوفاژ از محصولات دکوراتیو به حساب می آید که ظاهری شبیه به کنسول داشته و باعث زیبایی بخشی به فضا می شود، با استفاده از کاور شوفاژ علاوه بر زیبایی محیط می توان از سوختن پوست کودکان و بزرگسالان جلوگیری کرده و صدای شوفاژ را کاهش داد.

در صورتی که شوفاژ های تان قدیمی شده اند و ظاهر مناسبی ندارند و یا تصمیم به تعادل دمای آن ها دارید می توانید از کاور شوفاژ استفاده کنید.

زیبایی دکوراسیون داخلی

دیوارپوش لوور

دیوارپوش لوور از دیگر محصولات کاربردی در دکوراسیون داخلی است که جلوه بصری زیبایی دارد، امکان استفاده از این دیوارپوش در فضاهای داخلی متنوعی از جمله منزل، شرکت و… وجود دارد.

دیوارپوش لوور در رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه شده و امکان استفاده از آن در سقف نیز وجود دارد.

دیوارپوش لوور نوعی عایق رطوبت، حرارت و صدا معرفی می شود که ضد حریق بوده و نظافت آسانی دارد، این محصول کاملاً انعطاف پذیر بوده و امکان برش آن به راحتی وجود دارد، ضمن این که دیوارپوش لوور در برابر انبساط و انقباض مقاومت بالایی داشته و امکان رنگ کردن آن وجود دارد.

کتیبه پرده

کتیبه پرده یا قاب پرده از دیگر اکسسوری های قابل استفاده برای دکوراسیون داخلی معرفی می شود که تأثیرات بسیاری در زیبایی سازی محیط دارد.

کتیبه پرده در انواع مختلف ساده، مدرن، کلاسیک، سلطنتی تولید و عرضه می شود، کتیبه پرده میل پرده را می پوشاند، به جای گچ بری قابل استفاده بوده و باعث بلند تر نشان دادن پرده خواهند شد، کتیبه پرده در طرح ها، رنگ ها و نقش های مختلفی تولید می شود.

کتیبه پرده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی پی وی سی را می توان از محصولات کاربردی در دکوراسیون داخلی معرفی کرد که نوعی پارتیشن محرک محسوب می شود، از درب آکاردئونی می توان برای جداسازی فضاها در داخل ساختمان ها استفاده کرد، امکان جمع کردن درب آکاردئونی در سریع ترین زمان وجود دارد.

استفاده از این محصول باعث زیباسازی فضا شده، درب آکاردئونی پی وی سی در برابر رطوبت و باکتری مقاومت بالایی دارد و امکان هماهنگی این محصول با سایر المان ها و محصولات موجود در دکوراسیون وجود دارد.

فلاورباکس

فلاورباکس یا جعبه گل، از انواع گلدان ها محسوب می شود که در مقایسه با گلدان های معمولی در ابعاد بزرگتری تولید می شود، فلاورباکس ها از دیگر محصولات جدیدی هستند که استفاده از آن ها موجب زیبایی بخشی دکوراسیون داخلی خواهد شد.

فلاورباکس پی وی سی دارای جداره داخلی بوده و از این جهت امکان تعویض گل و خاک همراه آن وجود دارد، فلاورباکس ها محصولاتی ضد آب هستند و پوشش نانویی که دارد از آسیب دیدن آن در برابر پرتوهای آفتاب جلوگیری می کند.

فلاورباکس ها قابلیت نصب سیستم آبیاری قطره ای به صورت مخفی را دارا بوده و امکان نورپرداری دکوراتیو آن ها وجود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع محصولات زیبایی دکوراسیون داخلی پرداخته شد، امیدواریم که از مطالعه مقاله لذت کافی برده باشید و در صورتیکه نیاز به خرید این محصولات داشتید می توانید به فروشگاه اینترنتی تیک هوم کالا مراجعه بفرمایید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.