کاربران جدید X باید سر خود را از کیف باز کنند! – بارها و بارها

هزینه سالانه از کاربران جدید ایکس

محتوای کاربران X جدید باید سر شما را از کیف خارج کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ایلان ماسک این بار تصمیم گرفته است کاربران جدید بابت انتشار در این شبکه اجتماعی پول دریافت کنید. دلیل این تصمیم عجیب چیست؟

طبق تصمیم عجیب الون ماسک، کاربران X جدید باید سالانه هزینه ای برای ارسال پست ها، لایک ها، نشانک ها و غیره بپردازند. به این شبکه اجتماعی ظاهراً سیاست‌های ماسک برای جلوگیری و مقابله با ربات‌ها باعث شده است که تصمیم گرفته شود حساب‌هایی که اخیراً در X ثبت نام کرده‌اند، کاربران واقعی هستند یا ربات‌هایی که کارشان تخریب و آزار سایر کاربران است. البته ماسک خبر خوشحالی هم به این کاربران داد و آن استفاده از تمامی امکانات موجود از 3 ماه پس از ثبت نام در X است.

بیشتر بخوانید: X توانایی پنهان کردن تیک آبی را از کاربران اشتراک حذف می کند

از کاربران جدید هزینه سالانه دریافت کنید

صفحه xDaily در x شبکه اجتماعی متوجه تغییری در اطلاعات در وب‌سایت این پلتفرم شدم که می‌گوید کاربران باید سالانه هزینه کمی برای دسترسی به امکان ارسال، نشانک، پین کردن یا پاسخ دادن بپردازند. این سیاست برای کاهش هرزنامه و ایجاد تجربه بهتر برای همه کاربران اجرا خواهد شد. البته دنبال کردن اکانت ها و خواندن پست ها همچنان در این شبکه اجتماعی رایگان خواهد بود.

ایلان ماسک در واکنش به این خبر در پستی نوشت:

متأسفانه، گرفتن هزینه اندک از کاربران جدید برای نوشتن پست تنها راه مبارزه با هجوم بی امان ربات ها است. ابزارهای فعلی هوش مصنوعی (و مزارع ترول ها) می توانند به راحتی بر سد “آیا شما یک ربات” غلبه کنند؟”

از کاربران جدید هزینه سالانه دریافت کنید

مالک در نتیجه به نظر می رسد که با این تصمیم توییتر می خواهد با ربات ها و اکانت های جعلی برخورد جدی تری داشته باشد.

البته ایلان ماسک در پاسخ به انتقاداتی که در مورد این سازوکار جدید وجود داشت، در نشریه ای اعلام کرد که اکانت های جدید در صورت عدم تمایل به پرداخت، پس از سه ماه به صورت رایگان به عملکرد انتشار دسترسی خواهند داشت.

این شرکت قبلاً در نیوزلند و فیلیپین شارژ را در پایان اکتبر آغاز کرده بود، بنابراین کاربران جدید برای تغییر جزئی عضویت سالانه 1 دلار پرداخت می کردند.

البته هنوز زمان دقیقی برای اجرای این قانون جدید اعلام نشده و نمی دانیم هزینه X چقدر از کاربران جدید دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:

  • یک تیک Blue X رایگان از ایلان ماسک دریافت کنید!
  • نسخه جدید ایلان ماسک از Grok به شما در درک میم ها کمک می کند
  • ظهور هوش مصنوعی جدید ایلان ماسک؛ مقایسه Grok-1.5 Vision با GPT-4V
  • ایلان ماسک به زودی اولین تاکسی رباتیک تسلا را معرفی خواهد کرد

نظر شما در مورد دریافت هزینه سالانه از کاربران جدید X چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

محتوای کاربران X جدید باید سر شما را از کیف خارج کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.