معرفی ۱۰ انیمه برتر سال ۲۰۲۴ برای طرفداران انیمه – Carmadeo

10 انیمه برتر سال 2024 برای طرفداران انیمه.webp

بسیاری از طرفداران و علاقه مندان به صنعت انیمه در سال 2024 مشتاق شروع بهترین انیمه هستند. در سال 2024، انیمه های بسیار و متنوعی در ژانرهای مختلف وجود خواهد داشت که می تواند برای هر بیننده ای با هر نوع سلیقه ای جذاب باشد. در این مقاله Carmadeo تصمیم داریم 10 تا از بهترین انیمه های سال 2024 را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین انیمیشن 2024

در ادامه این مقاله به 10 مورد از بهترین انیمه های 2024 با طیف گسترده و متنوع اشاره خواهیم کرد که شما را سرگرم خواهند کرد.

1- هیولا شماره 8 – کایجو شماره 8

  • تاریخ انتشار: آوریل 2024
  • ژانر: فانتزی، اکشن و ماجراجویی.

یکی از هیجان انگیزترین انیمه های سال 2024 Monster No. 8 است که برای درک بهتر جذابیت آن، تریلر منتشر شده از این انیمه را تماشا کنید. داستان انیمه هیولای شماره 8 در ژاپن می گذرد که مدام توسط هیولاهایی به نام کایجو مورد حمله قرار می گیرد. ژاپن نیروهایی را برای مقابله با این کایجوها آموزش داده است. فردی به نام کافکا هیبینو از کودکی علاقه مند به عضویت در نیروهای دفاعی ضد کایجو بوده اما تا کنون در سن 32 سالگی نتوانسته خود را ثابت کند. در نهایت، یک کایجو از طریق دهان وارد بدن او می شود و او را به یک نیمه-کایجو-نیمه انسان تبدیل می کند. اکنون او دوباره تلاش می کند تا با مهارت ها و قدرت های جدید خود به ارتش بپیوندد.

2- فصل 3 کلاس درس نخبگان

  • تاریخ انتشار: 3 ژانویه 2024
  • ژانر: تعلیق و درام

انتظار می رود در سال 2024، سریال Aula de Elite با شروع فصل سوم بازگردد. انیمه Elite Classroom با محیط منحصر به فرد خود در مورد مدرسه ای که دانش آموزان خود را بر اساس استعداد و شایستگی آنها رتبه بندی می کند، به موفقیت قابل توجهی دست یافت. شخصیت اصلی طبقه نخبگان Aya Nokoji است که در ظاهر متواضع به نظر می رسد، اما مخفیانه بسیار استراتژیک و باهوش است.

3- فصل 2 اوشی نو کو – اوشی نو کو

فصل 2 Oshi no Ko - Oshi no Ko

  • تاریخ انتشار: 2024
  • ژانر: فانتزی و درام

این مانگا توسط آکا آکاساکا نوشته شده و توسط Mango Yokowari تصویرگری شده است. داستان انیمه Oshi no Ko در مورد دکتر جوانی است که به قتل می رسد و روحش در بدن نوزادش تناسخ می یابد. این انیمه توجه بسیاری از طرفداران مانگا را به خود جلب کرده است و فصل دوم آن قرار است به عنوان یک انیمه اقتباسی در سال 2024 منتشر شود.انیمه Oshi no Ko یک راز در دنیای مانگا است که تحت تاثیر اتفاقات غیرمنتظره و یک طوفان واقعیت قرار گرفته است.

4- ساقی: جام خدا

  • تاریخ انتشار: آوریل 2024
  • جنسیت: سنین

یکی از بهترین انیمه های سال 2024 Bartender: God's Cup است که در سال 2006 به عنوان یک سریال 11 قسمتی منتشر شد اما فصل جدید آن قرار است در سال 2024 با تمرکز بر ماجراهای شخصیت اصلی ادامه یابد. داستان این انیمه در مورد شخصیتی به نام ریو ساساکورا است که یک بارمن حرفه ای است. ریو ساساکورا بهترین کوکتل ها را آماده می کند و در هر قسمت متوجه خواهید شد که او چگونه نوشیدنی های خاصی را با توجه به چالش ها و مشکلاتی که مشتریان با آن روبرو هستند آماده می کند.

5- افسانه

افسانه

  • تاریخ انتشار: Q1 2024
  • ژانر: اکشن، جنایی

یکی دیگر از بهترین انیمه های سال 2024 یک انیمه اکشن جذاب و افسانه ای است که داستان آن در مورد یک قاتل خطرناک و حرفه ای است که همه سرمایه داران بزرگ، سیاستمداران و حتی مردم از آن می ترسند. اما این قاتل حرفه ای و بسیار خطرناک برای یک ماموریت عجیب استخدام می شود: نفوذ به یکی از بدترین یاکوزاهای اوزاکا و زندگی با یاکوزا مانند یک انسان معمولی بدون جلب توجه یا کشتن افراد دیگر.

6- شخصیت سطح پایین توموزکی

  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024
  • ژانر: عاشقانه، درام

انیمه شخصیت های سطح پایین توموزکی مرحله دوم یکی از بهترین انیمه های سال 2024 است که داستان آن بسیار جذاب و عاشقانه است. شخصیت اصلی این انیمه فردی به نام فومیا توموزاکی است که از جامعه منزوی و طرد شده است که بیشتر وقت خود را صرف بازی می کند، اما با وجود اینکه مهارت های شگفت انگیزی در بازی دارد، در تعامل با دیگران چندان موفق نیست. . بنابراین شخصیتی درونگرا پیدا کرده است. هینامی، یکی از محبوب ترین دختران مدرسه، هم تیمی اوست که به کمک فومیا می آید و سعی می کند به او کمک کند تا بر چالش های شخصی اش در جامعه غلبه کند تا فومیا بتواند دوستانی مانند همه هم سن و سال های خود پیدا کند.

7- خوشمزه در سیاه چال

خوشمزه در انیمه سیاه چال

  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024
  • ژانر: فانتزی، کمدی.

انیمه خوشمزه سیاه چاله یکی از بهترین و جذاب ترین انیمه های سال 2024 است که ترکیبی فوق العاده از تجربیات آشپزی با ژانر فانتزی خلق کرده است. انیمه لذت بخش سیاهچاله در مورد سه دوست است که پس از اینکه اژدها خواهرشان را می بلعد، وارد سیاهچاله ای هزارتویی می شوند به این امید که او را به زندگی برگردانند. اما این سه نفر وسایل کمی با خود دارند، بنابراین برای زنده ماندن باید هیولاهای داخل سیاهچاله را بخورند. در این میان کوتوله ای خوش اخلاق وارد گروه آنها می شود که آشپز ماهری است که علاوه بر تهیه غذاهای لذیذ. برای این گروه، سه نفر به کمک آنها در عملیات نجات می شتابند.

8- One Punch Man فصل 3 (One Punch Man)

  • تاریخ انتشار: Q2 2024
  • ژانر: کمدی، اکشن

یکی از خاص ترین و جذاب ترین انیمه های اکشن و قهرمانی سال های اخیر One Punch Man است که به دلیل رویکرد متفاوت و خاص خود به دنیا، زمان و زندگی ابرقهرمانان به سرعت محبوبیت و شهرت پیدا کرد. انیمه One Punch Man همه بینندگان را غافلگیر می کند، اما در این انیمه نیز مانند سایر انیمه ها شاهد شکوفایی استعداد شخصیت اصلی در فرآیندی دشوار، طاقت فرسا و چالش برانگیز نخواهید بود. در ابتدای انیمه با اکثر آنها روبرو می شوید. موجودی قدرتمند در جهان شخصیتی که از نظر ذهنی با چالش های دیگری درگیر است و همین موضوع سختی ها و سختی هایی را برای او به وجود آورده است.

9- Bleach: Thousand Year Blood War- The Contest

  • تاریخ انتشار: زمان نامشخص در سال 2024
  • ژانر: درام، اکشن، کمدی

یکی از محبوب ترین انیمه های پس از انتشار Bleach است و آرک نهایی آن تا به امروز در دو قسمت منتشر شده است. قسمت سوم و البته آخر این مجموعه که دارای 13 قسمت خواهد بود به عنوان یکی از بهترین انیمه های سال 2024 در مورد رویارویی هیجان انگیز و جذاب شخصیت منفی با شخصیت رقیب خود است.

10- Black Butler: فصل 4

Black Butler: فصل 4

  • تاریخ انتشار: آوریل 2024
  • ژانر: کمدی، اکشن

پس از گذشت 6 سال از پخش آخرین قسمت از این انیمه محبوب، این انیمه قرار است با فصل چهارم خود بازگردد. داستان انیمه Black Servant درباره کالج وستون یکی از معتبرترین مدارس بریتانیا است که اجازه دخالت دولت این کشور در آموزش را نمی دهد اما اتفاقات بسیار عجیبی در این مدرسه رخ می دهد.

نتیجه

در طول سال آینده، بازگشت برخی از آثار محبوب و همچنین شروع یک انیمه جدید پیش بینی می شود. سال 2024 برای طرفداران انیمه سال هیجان انگیزی خواهد بود زیرا انیمه های متنوعی در ژانرهای مختلف برای همه سلیقه ها وجود خواهد داشت. در این مقاله 10 انیمه برتر سال 2024 Carmadio را به دوستداران انیمه تقدیم می کنیم که می تواند اوقات فراغت خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.