کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی آیا باید نگران بود؟ – بارها و بارها

هوش مصنوعی در تشخیص های پزشکی 1

موضوع کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی; آیا باید نگران بود؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تنظیم کننده های ایالات متحده به صورت خصوصی کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی ابراز نگرانی کردند. به نظر می رسد پیش بینی کنندگان هوش مصنوعی قادر به تشخیص درست بیماری ها نیستند، بنابراین منطقی است که تنظیم کننده ها نگران باشند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) قصد دارد بر محصولات هوش مصنوعی نظارت مستقیم داشته باشد. این سازمان که مجوز آن برای داروها و تجهیزات پزشکی لازم است، هنگام صدور مجوز محصولات هوش مصنوعی دچار سردرگمی شده است و نمی داند به کدام محصولات هوش مصنوعی اعتماد کند. دلیل این عدم اعتماد به دلیل تغییرات مداوم این فناوری است که بی نهایت است و دائماً در حالت پذیرش آموزش است.

مدتی است که هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی نیز نقش داشته و به پیشرفت خود ادامه می دهد. از آن روز، رگولاتورهای ایالات متحده نیز در مورد دخالت هوش مصنوعی در تشخیص های پزشکی ابراز نگرانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Honor به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید

کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی

به گفته پولیتیکو، برخی از پزشکان در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی بدون نظارت، مانند دستیاران مجازی، برای یادداشت برداری، تشخیص و درمان بیماری ها استفاده می کنند. از طرفی رشد این فناوری بسیار سریعتر از آن است که دولت ها و سازمان ها بخواهند مقرراتی در این زمینه وضع کنند. تامین مالی و نیروی انسانی برای تحقیق در مورد این هوش مصنوعی موضوع مهمی است. با این حال، تنظیم کننده ها نگران پیامدهای هوش مصنوعی، به ویژه در زمینه های پزشکی و مراقبت های بهداشتی هستند.

کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به طور کلی اجازه استفاده از داروها یا وسایل پزشکی جدید را پس از بررسی آنها می دهد. ولی نرم افزار هوش مصنوعی با این فرآیند نمی توان آن را تایید یا رد کرد زیرا هوش مصنوعی دائما در حال آموزش و تغییر است. به همین دلیل، FDA می خواهد به طور مداوم بر محصولات هوش مصنوعی نظارت کند.

“جو بایدن” رئیس جمهور ایالات متحده، در اکتبر 2023، خواستار هماهنگی و اقدام کامل آژانس های نظارتی برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی هوش مصنوعی شد. اما به گفته پولیتیکو، تنظیم‌کننده‌هایی مانند FDA منابع لازم برای نظارت بر این فناوری را ندارند.

مشکل FDA ظاهراً حتی فراتر از تأمین مالی یا استخدام کارکنان بیشتر است. این آژانس همچنین خواهان قدرت بیشتری برای کنترل هوش مصنوعی است. به عنوان مثال، FDA باید اجازه درخواست داده های هوش مصنوعی را داشته باشد و بتواند الگوریتم های زیربنایی خود را برای گنجاندن این فناوری در چارچوب اصول پزشکی تنظیم کند.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل یک مدل هوش مصنوعی سبک وزن به نام جما ارائه می کند
  • آیا میجرنی با استاد هوش مصنوعی ایلان ماسک ارتباط برقرار خواهد کرد؟
  • Sora AI به Copilot اضافه شد
  • هوش مصنوعی Duet AI با سرویس‌های Google یکپارچه شده است

نطر شما چی هست؟ آیا دخالت هوش مصنوعی در تشخیص های پزشکی می تواند خطرناک باشد؟ منتظر نظر شما هستیم

موضوع کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی; آیا باید نگران بود؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.