گیف های عاشقانه و ناز هانده ارچل + [تعریف عشق از زبان او] – فیگر

303

مطالب گیف های عاشقانه و لطیف هانده ارچل + [تعریف عشق از زبان او] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

گیف های زیبای هانده ارچل ; زیباترین بازیگر و مدل ترکیه ای را در ادامه ببینید. هانده ارچل بارها توسط مجلات مختلف به عنوان زیباترین بازیگر زن انتخاب شده است.

گیف های زیبای هانده ارچل

شایعه رابطه هانده ارچل با هاکان سابانجی

هانده یکی از محبوب ترین بازیگران ترکیه به حساب می آید. کلمه Hande که نام این بازیگر است به معنای لبخند است. این بازیگر معتقد است:

نام افراد بر زندگی و شخصیت آنها تأثیر می گذارد. من معتقدم که لبخند کلید خوشبختی در زندگی است و همه درها را باز می کند. همچنین نشانه اعتماد به نفس است. مهم نیست چه اتفاقی می افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود همیشه لبخند بزنید.

به قول هانده ارچل آدم کی عاشق میشه؟

هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای که با بازی در سریال های کمدی عاشقانه شناخته می شود، پس از بازی در سریال «در من را می زنید» مدتی بیکار بود. ابتدا برای شرکت در دوره های بازیگری به نیویورک رفت.

گیف های زیبای هانده ارچل
گیف های زیبای هانده ارچل

پس از آن مشخص شد که ماوی خواهرزاده سه ساله هانده سرطان دارد. خبر دردناکی که کرم بورسین هم تایید کرد و گفت:

من با هانده در ارتباط هستم و همیشه حال و احوال ماوی را می پرسم، اما صحبت در مورد این موضوع حساس مناسب نیست.

هانده ارچل اخیرا قراردادی برای بازی در سریال تلویزیونی فاکس امضا کرده و قرار است با بوراک دنیز باشد. که با او در سریال «عشق حرف حالش مند» همبازی بود، دوباره همبازی خواهد شد. او جدای از آن به عنوان چهره تبلیغاتی پلتفرم دیزنی پلاس در ترکیه نیز فعالیت می کند و قرار است در یکی از سریال های دیزنی پلاس نقش یک پری دریایی را بازی کند.

محبوب ترین فیلم ها و سریال هانده ارچل

این روزها به دلیل فاجعه دردناک زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه، دکورهای سریال بسته شده است. به همین دلیل است که اکثر بازیگران و خوانندگان ترکیه در تلاش برای کمک به خانواده های زلزله زده هستند. هانده نیز از آن دست هنرمندانی است که این روزها کمک می کند.

گیف های زیبای هانده ارچل
گیف های زیبای هانده ارچل

هانده یک روز را جلوی آینه می ایستد و با خودش صحبت می کند و معتقد است که این 10 دقیقه برای او طلاست:

این زمانی است که در طول روز به صحبت در مورد هر چیزی اختصاص می دهم.

تصویر جنجالی بوراک دنیز با پیراهن صورتی و پروژه جدیدش با هانده ارچل

اگر در کنار فردی باشید که لرزش خوبی ندارد، خیلی راحت آن را درک می کنید و می فهمید که انرژی آن فرد را دوست ندارید و احتمالا با او صحبت نمی کنید و کمی از خود فاصله می گیرید.

هانده ارچل محبوب ترین صفحه اینستاگرام در ترکیه را دارد!

وقتی از شما پرسیده شد که آیا حساب های شبکه های اجتماعی جعلی دارید یا خیر؟ شروع کرد به خندیدن و گفت:

من اکانت جعلی ندارم و واقعاً نیازی به آن ندارم زیرا کاری که می خواهم با حسابم انجام می دهم.

دانلود زیباترین گیف های هانده ارچل

زیباترین گیف های هانده ارچل
زیباترین گیف های هانده ارچل

گیف های زیبای هانده ارچل

تصاویر متحرک از هانده ارچل

گیف جذاب هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

  • بهترین مدل شلوار جین Hande Erchel
  • هانده ارچل مشکی شیک و شیک با شلوار چرمی.
  • بهترین فیلم و سریال کرم بورسین
  • Hande Erchel و Demet Ozdemir سبک دبیرستانی زیبا
  • ماندگارترین سریال هانده ارچل
  • جذابیت هانده ارچل بدون آرایش

مطالب گیف های عاشقانه و لطیف هانده ارچل + [تعریف عشق از زبان او] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.