غیبت «تام کروز» در مراسم اسکار به دلیلی باورنکردنی!

غیبت «تام کروز» در مراسم اسکار به دلیلی باورنکردنی!

تام کروز بعد از شنیدن اینکه مونولوگ سخنرانی جیمی کیمل با کمک جاد آپاتو در حال نگارش اسکار است به مراسم اسکار نیامد.

به گزارش صبح به نقل از دنیای تصویر; تام کروز در شب اسکار نیامد و به دلیل حضورش در «تاپ گان: ماوریک» سهم زیادی در احیای فیلم در سینماها داشت و تماشاگران اسکار می خواستند او را در میان مهمانان ببینند.

اگر داستان نوشته شده توسط ورایتی حقیقت داشته باشد، جاد آپاتو درگیر آن است. تام کروز از اینکه جاد آپاتو به جیمی کیمل کمک کرد تا مونولوگ و متن خود را بنویسد عصبانی بود. اما داستان چیست؟

جاد آپاتو در مراسم جوایز انجمن فیلمنامه نویسان ماه گذشته تام کروز را به سخره گرفت. جیمی کیمل تایید کرد که سه دقیقه از سخنرانی به کروز اختصاص داده شده است، اما پس از اطلاع از عدم حضور کروز آن قسمت را حذف کرد.

چند روز قبل از مراسم اسکار، تام کروز اعلام کرد که به مراسم نخواهد آمد. مولی مک نیرنی همسر جیمی کیمل که تهیه کننده برنامه زنده جیمی کیمل است امیدوار است که این دلیل غیبت تام کروز نباشد.

جاد آپاتو در مراسم جوایز انجمن فیلمنامه نویسان شوخی کثیفی با تام کروز کرد. کارگردان کمدی در مراسم اهدای جوایز مونولوگی داشت که مملو از حملات شخصی و گزنده به کروز بود. مثلاً با قد کروز شوخی می کنند یا او را دیوانه خطاب می کنند.

نوشتن غیبت «تام کروز» در مراسم اسکار به دلیلی باورنکردنی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.