ثروتمندترین بازیگر زن جهان کیست و چقدر درآمد دارد؟

ثروتمندترین بازیگر زن جهان کیست و چقدر درآمد دارد؟

یک نشریه فهرستی از ثروتمندترین زنان آمریکا را منتشر کرد. ریس ویترسپون توسط فوربس به عنوان ثروتمندترین بازیگر زن جهان معرفی شد.

به گزارش صبح به نقل از پارسینما: این نشریه فهرست به روز شده «ثروتمندترین زنان خودساخته آمریکایی» را منتشر کرد و ویترسپون را در رده پنجاه و نهم قرار داد.

طبق گزارش فوربس، دارایی خالص بازیگر «بلوند قانونی» ۴۴۰ میلیون دلار است.

سایت سینما نوشت: «شاندا رایمز» تهیه کننده سریال هایی چون «بریجرتون»، کمدین «الن دی جنرس»، «تیلور سویفت»، «ریحانا» و «مدونا» دیگر زنان این فهرست هستند. اگرچه این چهار زن سابقه بازیگری دارند اما حرفه اصلی آنها بازیگری نیست.

«دایان هندریکس» تاجر آمریکایی با 15 میلیارد دلار در صدر این فهرست قرار دارد و چهره های دیگمودوری از دنیای مد و فناوری پایین تر از او هستند.

ویترسپون، 47 ساله، چندین فیلم مورد تحسین منتقدان را در کارنامه خود دارد و اخیراً در مقابل جنیفر آنیستون در برنامه صبحگاهی اپل تی وی پلاس ظاهر شد. بر اساس گزارش «زنان جهان»، او همچنین با ۳۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ یکی از پردرآمدترین بازیگران بود.

ویترسپون در سال 2021 شرکت تولید فیلم «پیچ سانشاین» را با قراردادی 900 میلیون دلاری فروخت. او این شرکت را در سال 2016 برای ایجاد پروژه هایی با تمرکز بر داستان های زنان تاسیس کرد. «دروغ های کوچک بزرگ» و «برنامه صبحگاهی» از جمله این پروژه ها بودند. ویترسپون همچنان 18 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

«فوربس» به افرادی «خودساخته» می‌گوید که «شرکتی را تأسیس کرده‌اند یا به تنهایی و بدون به ارث بردن آن ثروت به دست آورده‌اند». برای محاسبه دارایی خالص افراد، این نشریه تحقیقات گسترده ای در مورد اسناد قانونی و سایر سوابق آنها انجام می دهد و با نمایندگان و کارمندان آنها مصاحبه می کند.

ثروتمندترین بازیگر زن جهان کیست و چقدر درآمد دارد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.