باورتان می شود مادر «حمید گودرزی» از خودش کوچکتر است/عکس

باورتان می شود مادر «حمید گودرزی» از خودش کوچکتر است/عکس

تصویری از حمید گودرزی در کنار مادرش منتشر شد که نشان می دهد مادر این بازیگر چهره بسیار جوانی دارد.

به گزارش شما نیوز، عکسی جالب و دیده نشده از حمید گودرزی در کنار مادرش منتشر شد و جوانی چهره مادر حمید گودرزی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا از زبان خودشان

حمید گودرزی: سال 1361 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم و از آنجا شروع به آشنایی با هم کردیم. آن زمان دانشجوی کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور: و من ماندانا 16 ساله دانشجو بودم.

حمید گودرزی: این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من، مخالفت های اولیه خانواده همسرم به دلیل زندگی در آمریکا شروع شد.

و آیا آنها با شغل شما مشکل داشتند؟

حمید گودرزی: بله تا حدودی و موضوع دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم از من بالاتر بود.

ماندانا دانشور: البته فکر می کنم بیشتر به این دلیل بود که در آن زمان 16 ساله بودم و نظر پدرم این بود که با آنها به آمریکا بروم.

حمید گودرزی: تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم.

ولی با خودم گفتم اگه میخوای ازدواج کنی تا آخر این مشکل پیش برو ولی نذار این مخالفت ها طول بکشه و با زور زدن ازدواج کردیم.

پدر ماندانا به من پیشنهاد کرد که به آمریکا بروم، اما من نمی خواستم جایی غیر از ایران زندگی کنم، زیرا کارم در ایران در حال شکل گیری بود.

ماندانا دانشور: بله و در آن زمان با پخش سریال مسافربری از هند، شهرت حمید شکل گرفت.

حمید گودرزی: بله! تا امروز خدا را شکر می کنم به خاطر همه نعمت هایی که به من داده است و رمز موفقیت در این است که اگر به خاطر کوچکترین دارایی خود از او سپاسگزاری کنید، شکرگزاری کنید.

لحظه به لحظه به احساس خوشبختی نزدیک می شوی، شادی من و همسرم در زندگی کامل می شود.

باورتان می شود مادر «حمید گودرزی» از خودش کوچکتر است/ اولین عکس صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.