فصل دوم سریال چهارشنبه کی پخش میشه؟ نتفلیکس پاسخ داد

فصل دوم سریال چهارشنبه کی پخش میشه؟  نتفلیکس پاسخ داد

به گزارش Carmadeo، پس از چندین ماه همه چیز به حالت عادی باز می گردد. اعتصاب نویسندگان و بازیگران پایان یافت و هالیوود بالاخره روال معمول خود را از سر گرفت. این بدان معنی است که بیش از همه، نتفلیکس با سریال ها و فیلم های خود به بازی باز می گردد و آنها را برای ارائه خدماتی که شایسته کاربران است، در اولویت قرار می دهد. در میان تمام اولویت های نتفلیکس، مشخص بود که دو سریال وجود دارد که باید هر چه زودتر به نمایش درآیند: «چیزهای عجیب» و «چهارشنبه چهارشنبه». در مورد فصل اول، آنها در حال حاضر مشغول کار بر روی فصل پنجم و آخر هستند و سعی می کنند هر چه زودتر آن را به پایان برسانند تا تا سال 2025 منتظر نمانند، اما در مورد “چهارشنبه” که دارای یک وضعیت بسیار پیچیده تر. .

از فصل دوم چهارشنبه خبری نیست

با وجود اینکه چهارشنبه اولویت دوم نتفلیکس است، فیلمبرداری به دلیل موفقیت چشمگیر فصل اول تا اواخر آوریل 2024 آغاز نخواهد شد. دلایل مختلفی برای تأخیر وجود دارد، از درگیری‌های برنامه‌ریزی بین بازیگران و جنا اورتگا از Venezdy، که باید مشارکت خود در سریال را با پروژه‌های دیگری مانند Beetlejuice 2 متعادل کند، تا انتقال از رومانی به ایرلند برای این مجموعه دوم. این بدان معناست که، متأسفانه، تا سال 2025 بیشتر از چهارشنبه را نخواهیم دید. در حالی که انتظار یک فصل دوم در سال 2024 منطقی به نظر می رسد، رویدادهای مربوط به حملات منجر به وضعیتی شده است که به طور بالقوه سریال و نتفلیکس را تحت تأثیر قرار می دهد. دراز مدت اجرا شود با این حال، پلتفرم می تواند از این به عنوان فرصتی برای فیلمبرداری چندین فصل متوالی استفاده کند و به ما این فرصت را می دهد که فصل های 2 و 3 را بسیار نزدیک تر از فصل های 1 و 2 آینده ببینیم.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.