ابعاد ۸۳۰۰ با هوش مصنوعی مولد ارائه شده است – بازیگرها

ابعاد ۸۳۰۰ با هوش مصنوعی مولد ارائه شده است – بازیگرها

مقاله Dimension 8300 با قابلیت هوش مصنوعی مولد: زندگی با تکنولوژی برای اولین بار در سایت بازیگرها ارائه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تراشه ابعاد 8300 به طور رسمی با ویژگی های پیشرفته و برتر مانند پشتیبانی از هوش مصنوعی LLM و AI-Color برای بهبود کیفیت تصویر معرفی شد.

مدیاتک اخیراً و پس از رونمایی از تراشه پرچمدار جدید خود مشغول بوده است. بعد، ابعاد، اندازه 9300 اوایل این ماه، اکنون دوباره با ابعاد پردازنده 8300 بازگشته است اگرچه این تراشه برای گوشی های میان رده طراحی شده است، اما پیشرفت های قابل توجهی را از نظر عملکرد، کارایی و هوش مصنوعی ارائه کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مشخصات Vivo X100 با تراشه Dimension 9300 که در Antutu دیده می شود
  • رکورد Mediatek: امتیاز پردازنده Dimension 9300 در بنچمارک AnTuTu از 2 میلیون گذشت!
  • امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 و Apple A17 Pro است.

ویژگی ها و قابلیت های تراشه Dimension 8300

تراشه ابعاد 8300 مدیاتک بر اساس نسل دوم فرآیند 4 نانومتری TSMC، از نظر عملکرد و کارایی بسیار بالاتر از نسل قبلی خود قرار دارد.

این یک تراشه سی پی یو سه لایه این با یک هسته Cortex-A715 با کلاک 3.35 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A715 با کلاک 3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز ساخته شده است. افزایش 30 درصدی کارایی

ابعاد 8300

قابلیت های گرافیکی این تراشه نیز تا حد زیادی ارتقا یافته است، به طوری که پردازنده گرافیکی Mali-G615 MC6 افزایش 60 درصدی عملکرد و افزایش 55 درصدی راندمان را برای کاربران به همراه خواهد داشت. این بدان معناست که دستگاه های مجهز به این تراشه در بخش بازی و ارائه بازی ها روان و با کیفیت خوب جواب می دهد.

ابعاد 8300 در قسمت دوربین بهبود یافته و دارای قابلیت هایی مانند فیلمبرداری 4K/60fps HDR، فیلمبرداری با مصرف انرژی کمتر و AI-Color برای بهبود کیفیت تصویر است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب Dimensity 8300 هوش مصنوعی APU 780 از مدل های زبان بزرگ (LLM) با حداکثر 10 میلیارد پارامتر پشتیبانی می کند. این هوش مصنوعی مواردی مانند ترجمه فوری زبان، خلاصه سازی متن و حتی نوشتن خلاقانه را امکان پذیر می کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه است ابعاد 8300 مدیاتک رمزگشایی AV1، بلوتوث 5.4، وای فای 6E و پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز در رزولوشن WQHD+ یا 180 هرتز در وضوح FullHD+ را می توان نام برد. احتمالاً اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه Dimension 8300 است Redmi K70e در پایان این ماه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • مدیاتک هوش مصنوعی را با تراشه Dimension 9300 به گوشی های پرچمدار می آورد
  • گوشی مقرون به صرفه Redmi 13C با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه مدیاتک رسما معرفی شد
  • مشخصات پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7 نسل 3 + تاریخ انتشار احتمالی به بیرون درز کرد

کاربران بازیگرها، نظر شما در مورد مشخصات و قابلیت های تراشه Dimension 8300 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله Dimension 8300 با قابلیت هوش مصنوعی مولد: زندگی با تکنولوژی برای اولین بار در سایت بازیگرها ارائه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.