سم آلتمن به عنوان مدیر عامل OpenAI بازمی گردد. اعضای هیئت مدیره اخراج شدند – بازیگرها

سم آلتمن به عنوان مدیر عامل OpenAI بازمی گردد.  اعضای هیئت مدیره اخراج شدند – بازیگرها

سم آلتمن دوباره مدیر عامل OpenAI است. اعضای هیئت مدیره اخراج شدند، او ابتدا در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت OpenAI هنگام انتشار یک پست در X (توئیتر سابق) از سام آلتمن به عنوان مدیر عامل OpenAI بازگشت و از تغییر رئیس و اعضای هیئت مدیره خبر داد.

به گزارش ورج، پس از چند روز هرج و مرج در OpenAI و انتقاد یکی از اعضای هیئت مدیره علیه سم آلتمن، به نظر می رسد اوضاع کمی آرام شده است. OpenAI در پست اخیر خود اعلام کرد که به یک “توافق اصولی” با سام آلتمن برای بازگشت به عنوان مدیرعامل رسیده است.


پخش خبری سام آلتمن:

  1. استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ سام آلتمن رها شد
  2. پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است
  3. OpenAI قرار نیست استراحت کند. صدها کارمند خواستار استعفای هیات مدیره شدند
  4. مذاکرات با OpenAI ناموفق بود. سم آلتمن به مایکروسافت پیوست
  5. استخدام سم آلتمن در مایکروسافت هنوز نهایی نشده است. امکان بازگشت به OpenAI وجود دارد

سم آلتمن به OpenAI بازگشت

OpenAI در پست اخیر شما نوشت:

در اصل، ما به توافق رسیدیم که سم آلتمن به عنوان مدیرعامل با هیئت مدیره اولیه جدید متشکل از برت تیلور (رئیس)، لری سامرز و آدام دی آنجلو به OpenAI بازگردد.

ما با هم کار می کنیم تا جزئیات را روشن کنیم. از صبر و شکیبایی شما در این زمینه بسیار سپاسگزاریم.

همانطور که از شواهد برمی آید، کار هیئت قبلی به پایان رسیده و تنها آدام دی آنجلو (D’Angelo) از اعضای هیئت مدیره قبلی در سمت خود باقی مانده است. D’Angelo از هیئت قبلی است که در اخراج آلتمن نقش داشته است. او در این هیئت کوچک اولیه باقی می ماند تا نماینده هیئت قبلی باشد.

یک منبع آشنا با مذاکرات توضیح داد که تنها وظیفه هیئت اولیه بررسی و انتصاب یک هیئت رسمی جدید با حداکثر 9 نفر است که حکمرانی OpenAI را بازگرداند. مایکروسافت احتمالاً مانند خود آلتمن، در هیئت مدیره جدید جایگاهی خواهد داشت.

سم آلتمن و ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در مورد بازگشت خود به OpenAI در X پست کردند. به نظر می رسد که مذاکرات به نتیجه رسیده و تنها یک روند اداری کوچک باقی مانده است. هنگامی که از او پرسیده شد که OpenAI از “توافق اصولی” چه معنایی دارد، این شرکت پاسخ داد که “در حال حاضر هیچ اظهارنظر دیگری ندارد.”

آلتمن در پست خود نوشت:

من عاشق OpenAI هستم و هر کاری که در چند روز گذشته انجام داده ام حفظ این تیم و ماموریت آن بوده است. وقتی یکشنبه بعد از ظهر تصمیم گرفتم به مایکروسافت بپیوندم، [در آن زمان] مشخص بود که این بهترین مسیر برای من و تیم بود. با هیئت مدیره جدید و حمایت ساتیا نادلا، مشتاقانه منتظر بازگشت به OpenAI و ایجاد یک همکاری قوی با مایکروسافت هستم.

 

بازگشت آلتمن حتی تکان دهنده تر از خروج ناگهانی او در روز جمعه است. هیئت مدیره موسسه غیرانتفاعی OpenAI در تصمیم اولیه خود برای برکناری آلتمن مصمم به نظر می رسید و در عرض سه روز دو مدیر عامل موقت را برای جلوگیری از بازگشت سام آلتمن معرفی کرد. در همین حال، کارکنان OpenAI شورش کردند و تهدید کردند که در صورت عدم استعفای هیئت مدیره، به همراه آلتمن و یکی از بنیانگذاران، گرگ براکمن، به مایکروسافت می روند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که کارکنان OpenAI را با حقوق دریافتی در این شرکت استخدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • OpenAI می خواست پس از اخراج سم آلتمن با شرکت هوش مصنوعی Entropic ادغام شود
  • پیامد اخراج سام آلتمن؛ قیمت توکن Worldcoin کاهش یافت

سم آلتمن دوباره مدیر عامل OpenAI است. اعضای هیئت مدیره اخراج شدند، او ابتدا در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.